Սեմինար <<Ինչպես
կարող է աշակերտը համագործակցել ուսուցչի հետ>>
Հոկտեմբերի 29-ին կազմակերպվեց սեմինար վերը նշված թեմայով: Մանակցում էին 6-12-րդ դասարանների դասղեկները:
Նպատակը`Ներկայցնե ա.աշակերտ-ուսուցիչ համագործակցության ոլորտները
բ. ինչ է տալիս այդ համագործակցությունը ուսուցչին
գ. ինչ է տալիս աշակերտին,որքանով է հեշտ իրականացնել:
Սեմինարի պլանը
1քայլ Հանձնարարել մասնակիցներին անհատապես գրել երեք ոլորտ,որտեղ
աշակերտը կարող է համագործակցել ուսուցչի հետ:/ Ուսուցիչները անհատապես աշխատելով յուրաքանչյուրը
նշեց երեք ոլորոտ որտեղ աշակերտները կարող
են համագործակցել:/
2քայլ Քննարկվում է խմբերում և կազմում խմբի ցուցակը:/Կազմվեցին խմբեր `4 խումբ,քննարկվեցին և յուրաքանչյուրը խումբ կազմեց իր ցուցակը:
3քայլ Խմբերը ներկայացնում են իրենց ցուցակը և գրում գրատախտակին:/Խմբերը ներկայացրեցին ցուցակները ,գրվեց գրատախտակին և ծավալվեց քննարկում :/
4քայլ Կատարվում է ռեյտինգավորում:Ընտրվում է 3 թեմա:/ Ռեյտինգավորման ընթացքում ընտրված թեմաներն են
1.Փոխադարձ ուսուցում
2.Առարկայական միջոցառումներ
3.էքսկուրսիաներ:
5քայլ Դասղեկը ընտրում է մի թեմա և գրում է/անհատական/թե ինչ է տալիս այդ համագործակցությունը ուսուցչին,ինչ է տալիս աշակերտին,որքանով է հեշտ իրականացնել: /Անհատապես աշխատելով գրեցին և ներկայացրեցին իրենց տեսակետները:
6քայլ Կարդում պատմում են իրենց գրածները,քննարկում միմյանց հետ:/Ուսուցիչները ներկայացրեցին, թե ինչ է տալիս աշակերտներին վերը նշված ոլորտներում համագործակցությունը աշակերտներին:
1.Փոխադարձ ուսուցումը ձևավորում է`ա. Փոխադարձ վստահություն
բ.ինքնուրույնության դրսևորում
գ.հետ մնացող աշակերտին վերգտնել ինքն իրեն
դ.հավատալ իր ուժերին:
ե.դառնում են ավելի պատասխանատու:
զ. Ձևականության բացակայություն և անկեղծություն:
Իրականացումը դժվարություն չի ներկայացնում :Անհրաժեշտ հավատալ,վստահել և աշխատել հավասարը հավասարին սկզբունքով
2.Առարկայական միջոցառումները`ա. Աշակերտներին տալիս են լրացուցիչ գիտելիքներ
բ.Իրենց նախասիրությունների ևհնարավորությունների
բացահայտում և դրսևորում:
գ.Զարգացնում է երևակայությունը:
դ.համգործակցելու կարողություն և հմտություն:
ե.հետազոտություններ կատարելու հմտություն:
զ.ստեղծագործական կարողությունների զարգացու 3.Էքսկուրսիաներ`
ա.բարոյական արժեքների ձևավորում
բ.դասերից դուրս անկաշկանդ և ազատ շփում
գ.նախաձեռնելու ունակություն:
2քայլ Քննարկվում է խմբերում և կազմում խմբի ցուցակը:/Կազմվեցին խմբեր `4 խումբ,քննարկվեցին և յուրաքանչյուրը խումբ կազմեց իր ցուցակը:
3քայլ Խմբերը ներկայացնում են իրենց ցուցակը և գրում գրատախտակին:/Խմբերը ներկայացրեցին ցուցակները ,գրվեց գրատախտակին և ծավալվեց քննարկում :/
4քայլ Կատարվում է ռեյտինգավորում:Ընտրվում է 3 թեմա:/ Ռեյտինգավորման ընթացքում ընտրված թեմաներն են
1.Փոխադարձ ուսուցում
2.Առարկայական միջոցառումներ
3.էքսկուրսիաներ:
5քայլ Դասղեկը ընտրում է մի թեմա և գրում է/անհատական/թե ինչ է տալիս այդ համագործակցությունը ուսուցչին,ինչ է տալիս աշակերտին,որքանով է հեշտ իրականացնել: /Անհատապես աշխատելով գրեցին և ներկայացրեցին իրենց տեսակետները:
6քայլ Կարդում պատմում են իրենց գրածները,քննարկում միմյանց հետ:/Ուսուցիչները ներկայացրեցին, թե ինչ է տալիս աշակերտներին վերը նշված ոլորտներում համագործակցությունը աշակերտներին:
1.Փոխադարձ ուսուցումը ձևավորում է`ա. Փոխադարձ վստահություն
բ.ինքնուրույնության դրսևորում
գ.հետ մնացող աշակերտին վերգտնել ինքն իրեն
դ.հավատալ իր ուժերին:
ե.դառնում են ավելի պատասխանատու:
զ. Ձևականության բացակայություն և անկեղծություն:
Իրականացումը դժվարություն չի ներկայացնում :Անհրաժեշտ հավատալ,վստահել և աշխատել հավասարը հավասարին սկզբունքով
2.Առարկայական միջոցառումները`ա. Աշակերտներին տալիս են լրացուցիչ գիտելիքներ
բ.Իրենց նախասիրությունների ևհնարավորությունների
բացահայտում և դրսևորում:
գ.Զարգացնում է երևակայությունը:
դ.համգործակցելու կարողություն և հմտություն:
ե.հետազոտություններ կատարելու հմտություն:
զ.ստեղծագործական կարողությունների զարգացու 3.Էքսկուրսիաներ`
ա.բարոյական արժեքների ձևավորում
բ.դասերից դուրս անկաշկանդ և ազատ շփում
գ.նախաձեռնելու ունակություն:
No comments:
Post a Comment