Friday, December 28, 2012



Սեմինար <<Ինչպես կարող է աշակերտը համագործակցել ուսուցչի հետ>>


Հոկտեմբերի  29-ին կազմակերպվեց սեմինար վերը նշված թեմայով: Մանակցում էին 6-12-րդ դասարանների դասղեկները:
Նպատակը`Ներկայցնե ա.աշակերտ-ուսուցիչ համագործակցության ոլորտները
                                           
բ. ինչ է տալիս այդ համագործակցությունը ուսուցչին
                                           
գ. ինչ է տալիս աշակերտին,որքանով է հեշտ իրականացնել:     
 Սեմինարի պլանը
1քայլ    Հանձնարարել  մասնակիցներին անհատապես գրել երեք ոլորտ,որտեղ աշակերտը կարող է համագործակցել  ուսուցչի հետ:/  Ուսուցիչները անհատապես աշխատելով յուրաքանչյուրը նշեց  երեք ոլորոտ որտեղ աշակերտները կարող են համագործակցել:/
2քայլ   Քննարկվում է խմբերում և կազմում խմբի ցուցակը:/Կազմվեցին խմբեր `4 խումբ,քննարկվեցին և  յուրաքանչյուրը խումբ կազմեց իր ցուցակը:
3քայլ   Խմբերը ներկայացնում են իրենց ցուցակը և գրում գրատախտակին:/Խմբերը ներկայացրեցին  ցուցակները ,գրվեց գրատախտակին և ծավալվեց քննարկում :/
4քայլ   Կատարվում է ռեյտինգավորում:Ընտրվում է 3 թեմա:/ Ռեյտինգավորման ընթացքում ընտրված  թեմաներն են
             1.Փոխադար
ձ  ուսուցում
             2.Առարկայական միջոցառումներ
             3.էքսկուրսիաներ: 
5քայլ   Դասղեկը ընտրում է մի թեմա և գրում է/անհատական/թե ինչ է տալիս այդ համագործակցությունը ուսուցչին,ինչ է տալիս աշակերտին,որքանով է հեշտ իրականացնե
լ: /Անհատապես աշխատելով գրեցին  և ներկայացրեցին իրենց տեսակետները:
6քայլ  Կարդում պատմում են իրենց գրածները,քննարկում միմյանց հետ:/Ուսուցիչները ներկայացրեցին, թե ինչ է տալիս աշակերտներին վերը նշված ոլորտներում համագործակցությունը   աշակերտներին:
 1.Փոխադարձ  ուսուցումը  ձևավորում է`ա. Փոխադարձ  վստահություն
                                                                           բ.ինքնուրույնության դրսևորում
                                                                          գ.հետ մնացող աշակերտին վերգտնել ինքն իրեն
                                                                           դ.հավատալ իր ուժերին:
                                                                          ե.դառնում են ավելի պատասխանատու:
                                                                    զ. Ձևականության բացակայություն և անկեղծություն:
             Իրականացումը դժվարություն չի ներկայացնում :Անհրաժեշտ հավատալ,վստահել և աշխատել   հավասարը հավասարին սկզբունքով
 2.Առարկայական միջոցառումները`ա. Աշակերտներին տալիս են լրացուցիչ գիտելիքներ
                                                                    բ.Իրենց նախասիրությունների ևհնարավորությունների
                                                                                   բացահայտում և դրսևորում:
                                                                   գ.Զարգացնում է երևակայությունը:
                                                                   դ.համգործակցելու կարողություն և հմտություն:
                                                                  ե.հետազոտություններ կատարելու հմտություն:
                                                                  զ.ստեղծագործական կարողությունների զարգացու  3.Էքսկուրսիաներ`
                                                                 
ա.բարոյական արժեքների ձևավորում
                                                                  բ.դասերից դուրս անկաշկանդ և ազատ շփում
                                                                  գ.նախաձեռնելու ունակություն:
                                                                                


No comments:

Post a Comment

circle.am