N198
ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ԱՅԳԵՊԱՆՆԵՐԻ
ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ
ՕՐԱՑՈՒՅՑ
Հայաստանում հիասքանչ գարուն է:
Գարուն
է նաև N 198 ավագ դպրոցի պատանի այգեպանների հոգիներում, ովքեր սկսել են իրենց գարնանային
աշխատանքները դպրոցամերձ հողամասում:
Այգեպանները ներկայացնում են GLOBAL
GARDENERS / Համաշխարհային այգեպաններ/ նախագիծը Հայաստանում:
Աշխատանքներն իրականացնելու համար այգեպանները
մշակել են <<Այգեպանի օրացույց>>, որով նրանք կառաջնորդվեն աշխատանքներն
իրականացնելիս: ւյյկյկ
ԱՊՐԻԼԻ ՕՐԱՑՈՒՅ
1.Մաքրել
դպրոցի այգին և պարտեզը:
2. Վարել և փխրեցնել հողը:
3. Հարստացնել հողը
հումուսով:
3. Փորել այգու
ծառերի շրջանակները, էտել
ճյուղերը ձևավորվող
սաղարթը՝ մեծացնելու նպատակով:
4. Ծլեցնել ցանելու
համար ընտրված
բույերի սերմերը:
5. Ընտրել ծաղիկներ
դպրոցի պարտեզում
տնկելու համար:
6. Տնկել ծլեցրած
մշակաբույսերի սերմերը:
7.Տնկել ընտրված
ծաղիկների սածիլները:
8.Սնուցել հողը
բույսին անհրաժեշտ
պարարտանյութերով:
1-5 կետերին համապատասխանող
աշխատանքները նախատեսված
են ապրիլի
առաջին, իսկ 6-8 կետերը՝ ապրիլի
երկրորդ կեսին
իրականացնելու համար:
Աշխատանքների մի մասն արդեն
կատարվել են,
այգեպաններն արդեն
մաքրել են դպրոցի այգին
աղբից ու բույսերի մնացորդներց, վարել,
փխրեցրել և հումուսով հարստացրել
են հողը,
ծլեցրել և ցանել են մշակաբույսերի սերմերը՝
սածիլ ստանալու
նպատակով:
Ալգեպանները
փորել են այգու ծառերի
շրջանակները և կտրել ճյուղերը,
ինչպես նաև
դպրոցի պարտեզում
ցանել են դեկորատիվ բույսեր:
Այգեպաններն
աշխատում են մեծ ոգևորությանբ՝ ամրապնդելով
տեսական գիտելիքները
գործնական աշխատանքով:
ԱՊՐԻԼԻ ԱՌԱՋԻՆ ՇԱԲԱԹ
Ապրիլի առաջին շաբաթում այգեպանները կազմած օրացույցի համաձայն
- մաքրեցին դպրոցամերձ հողամասը և նրա հարակից տարծքները,որին մասնակից դարձան 198 ավագ դպրոցի բոլոր սաները,
- ..վարեցին և փխրեցրին դպրոցի այգին,
- փխրեցրեցին ծառերի շրջանակները, էտեցին ծառերը::
ԱՊՐԻԼԻ ԵՐԿՐՈՐԴ ՇԱԲԱԹ
Երկրորդ շաբաթում այգեպանները
ձեռնամուխ եղան սերմերի ծլեցմանն ու ցանմանը: Այս փուլի աշխատանքներն իրականացնելու
համար ծաղիկների և մշակաբույսերի սերմերի մեծ տեսականիով աշակերտներին ապհովել էր դպրոցի
տնօրինությունը, որը միշտ աջակից է դպրոցի սաներին ցանկացած ուսումնական նախագիծ իրականացնելիս: Սերմերի, նրանց ծլեցման և ցանման առանձնահատկությունները այգեպաններին բացատրեց խմբի ղեկավարը,որից
հետո երտասարդ բնագետները`
- ծլեցրեցին սերմերը `նրանց ծլունակությունը որոշելու և հետագա աճն արագացնելու համար,
- ցանեցին ծլած սերմերը:
Այգեպանները սածիլները
աճեցնելու համար օգտագործեցին պլաստմասե տարրաներ, որը թափոնների կրկնակի օգտագործման
յուրօրինակ կոչ էր :
Պատանի բնագետները
ծաղիկներ տնկեցին նաև դպրոցամերձ պուրակում:
No comments:
Post a Comment