10-րդ դասարանի հայոց լեզվի օլիմպիադայի դպրոցական
առաջին փուլի տարբերակ
1.Ոսկի,դառն,
կարմիր, սև,
գորշ բառերը փոխաբերական նշանակությամբ գործածելով ՝ կապակցություններ
կազմել:
2.Գրել բաղադրյալ հատուկ անուններ,որոնց մի բաղադրիչը անձնանուն է,մյուսը՝ մականուն(լրացում),առնվազն 10
անուն:
3.Հետևյալ նախադասություններում ընդգծված
բառերը
հականիշներով
փոխարինել:
1)Եգիպտացորենի խիտ
արտից
մի
ջահել կին դուրս
եկավ:
2)Ժլատ ծերունին երազում դժոխք էր ընկել:
3)Այդ դեպքից հետո մարդիկ անվերջ փառաբանում
էին գիտունին:
4)Երախտամոռ պատանին այդ գիշեր
անակնկալ նամակ ստացավ:
5)Երեխաները ծառից խոշոր,բայց խակ
սալոր էին քաղել:
4.Նախադասություններն ամբողջացնել:
1)Ճանապարհը ,որով գնում էին նրանք…
2) Առաջնորդը կարծեց ,թե դաշտն է…
3) Ջոկատը, որ եկել էր հայերին օգնելու…
4)Վաճառականները, որպեսզի ոսկի
վաստակեն…
5. Ընդգծված նախադասության շարադասությունը փոփոխել( 2ձևով ):
1) Երբ
մշուշը վարագուրում էր
Մշո դաշտը, Տարոնի
դիցուհին իջնում էր Քարքե լեռան բարձունքներից՝ Արածանու արծաթափայլ ալիքների մեջ լողանալու:
2)-Տնօրենը քո առաջարկին անպայման կհամաձայնի,եթե
նրան կարողանաս
համոզել:
6. Շարունակել նկարագրությունը նույն ոճով:
Ներքևում՝ երկնահուպ լեռների գրկում, Սևանն է՝զմրուխտի պես ընդելուզված քարեղեն վահանի մեջ:
No comments:
Post a Comment