Wednesday, November 14, 2012

ԵՐԵՎԱՆԻ №198 ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ 2011-2012 ՈՒՍՏԱՐՎԱ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՔԻՆ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ


ԵՐԵՎԱՆԻ №198 ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ 2011-2012 ՈՒՍՏԱՐՎԱ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ
ՆԵՐՔԻՆ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ

Ուսումնականհաստատությանգործունեությաններքինգնահատմանչափանիշները
բխումենհանրակրթությանպետականչափորոշչովսահմանվածպահանջներիցևներառումեն`

1)      սովորողներիգիտելիքներիկարողություններիհմտությունների ձեռքբերմանը, արժեքային համակարգի ձևավորմանըսովորողների զարգացմանն ուղղված գործողությունների առաջնայնությունըուսումնական հաստատության տարեկան աշխատանքային ծրագրում դրանց արտացոլումը, իրականացման արդյունավետությունը.

·         Դպրոցում դասապրոցեսի կազմակերպման համար կաբինետները ապահովվել են անհրաժեշտ պայմաններով:
·         Ուսուցիչներին դասը արդյունավետ կազմակերպելու համար տրվել են դիդակտիկ և օժանդակ նյութեր:
·         Ուսուցիչների մանկավարժական գիտելիքների և հմտությունների բարձրացման համար տնօրենի և ուսումնական տեղակալների  կազմակերպվել են սեմինարներ՝«Գնահատաման մեթոդաբանությունը», «Գործնական աշխատանք», «Չառաջադիմող աշակերտ», «Մեթոդ և հնար» :
·         Դասապրոցեսի արդյունավետությունը բարձրացնելու համար ուսուցիչները դասին ներկայացել են դասի պլաններով:
·         Ուսուցիչները դասի պլանավորման ժամանակ հիմնականում առաջնություն են տվել դասի կազմակերպման խմբային կամ ինտերակտիվ մեթոդներին:
·         Դասապրոցեսի արդյունավետությունը պարզելու համար տնօրենի, տնօրենի տեղակալների , մմ նախագահների և ուսուցիչների կողմից կազմակերպվել են բազմաթիվ դասալսումներ և մշտադիտարկումներհետևյալ թեմաներով՝ բանավոր գանահատում,տնային աշխատանքի կատարում,աշակերտների իքնուրույն աշխատանքը դասի ընթացքում, ուսուցչի աշխատանքը հետ մնացող աշակերտների հետ, աշակերտների մասնակցությունը դասին, աշակերտների աշխատանքը կրկնողության ժամանակ, նոր մեթոդների և հնարների կիրառումը դասապրոցեսում, որոնց ընթացքում վեր են հանվել դասի արդյունավետությանը վնասող թերությունները, և դասերի համետղ պլանավորման միջոցով շտկվել են դրանք:ծ
·         Տարվա ընթացքում կազմակերպվել են բաց դասեր, որոնք նպաստել են աշակերտների կողմից տարբեր նյութերի խորությամբ ուսումնասիրմանը և գիտելիքների ավելացմանը.
1.      Սայաթ-Նովա- Մ.Իսպիրյան,Լ.Գրիգորյան / գրականություն և պատմություն/
2.      Հովսեփ Օրբելի- Զ.Հովհաննիսյան,Ա.Ասլիբեկյան / պատմություն /
3.      Անանիա Շիրակացի- Լ.Թորոսյան, Լ.Թումասյան/ աշխարհագրություն և ֆիզիկա/

·         Աշակերտների հմտությունների և կարողությունների զարգացմանը ուղղված կազմակերպվել են նախագծեր և խմբակներ, որին աշակերտները բավական ակտիվ մասնակցել են:
1.      Կենսաբանություն – Մ.Ապրեսյան/ թեման- բույսերի աճեցում սենյակային պայմաններում/
2.      Մաթեմատիկա- Կ.Ջանվելյան
3.      Ռուսերեն- Կ.Դավթյան/նախագծեր-բառագիտություն/
4.      Գրականություն-Վ.Հարությունյան/ նախագիծ-Ակսել Բակունց, Գրիգոր Նարեկացի, Եղիշե Չարենց, Մովսես Խորենացի,Խաչատուր Աբովյան/
5.      Գրադարան-Կ.Մխիթարյան/ բարձրաձայն ընթերցանություն/

·         Դպրոցի տարեկան պլանով նախատեսված են եղել ուսումնական և դասստիարակչական,միջոցառումներ.
1.      Վերաքննությունների կազմակերպում:
2.      Դասասենյակների կահավորում և նախապատրաստում նոր ուսումնական տարվան
3.      Թեմատիկ պլանների կազմում և հաստատում
4.      ԹԳԱ միասնական օրացույցի ստեղծում
5.      Գիտելիքի օր
6.      Աշակերտական ընդհանուր ժողով
7.      Անկախության օր
8.      Բնագիտության շաբաթ
9.      Էքսկուրսիա Սարդարապատ
10.  Ստուգարք ավագ դպրոցի հոսքային առարկաներից
11.  Մաթեմատիկայի շաբաթ
12.  Ուսուչի տոն
13.  Դպրոցի հիմնադրման օր
14.  Առարկայական մրցույթ մաթեմատիկայից
15.  Այցելություններ թատրոն և համերգասրահներ
16.  Հայերենի շաբաթ
17.  Թեմատիկ կինոդիտում
18.  Ռուսերենի շաբաթ
19.  Ամանորյա միջոցառում
20.  Բաբանակի օր
21.  Անգլերենի շաբաթ
22.  Մարտի 8
23.  Մայրությանտոն
24.     ՄիջոցառումնվիրվածԵղեռնիզոհերիհիշատակին
25.     Հաղթանակիօր
26.     Վերջինզանգ




          2.Մասնագիտական կողմնորոշման շաբաթներ
1Բնագիտություն
2.Մաթեմատիկա
3. Հայերեն
4.Ռուսերեն
5.Անգլերեն
6.Պատմություն
Հանդիպումներ ԲՈՒՀ –երիներկայացուցիչներիհետ:
ԵՊՀ-ի,ԵՊՃՀ-ի,Վ. Սարգսյանիանվանռազմականինստիտուտի ,Եվրասիա և Ֆրանսիականհամալսարաններիպրոֆեսորոդասախոսականկազմիհետ:
5.Սպորտային մրցույթներ
Անցկացվելեններդպրոցական,ներդասարանային ,միջդպրոցականսպորտլանդիաներ  և ֆուտբոլ:
6.Առարկայական մրցույթներ
Հայերեն,պատմություն,ռուսերեն,մաթեմատիկա,անգլերեն,բնագիտություն,հայեկեղեցուպատմությունառարկաներից:
7.Էքսկուրսիաներ
1.Կազմակերպվել է   համադպրոցականէքսկուրսիաՍարդարապատ
2.Համադպրոցական կինոդիտում<<Խաթաբալա>> և <<Սասնածռեր>>
3.Սուրբ ՍարգիսեկեղեցիՍուրբՍարգսիտոնակատարություն
4.Համբարձման տոնՍուրբՍարգիսեկեղեցի:
5.Կազմակերպվել ենդասրանականէքսկուրսիաներԷջմիածին,Օշական,Գառնի,Աշտարակ:
6.Այցելել ենթատրոններ և համերգասրաներ: 82,8,1101,102,103,105,111,112,113,114,115,
2)      Պետական միասնական և ավարտական քննություններից <<18>>, <<19>> և <<20>> գնահատականներ ստացած շրջանավարտների թիվը և տոկոսը.
·         31 աշակերտ  29,8 %
3)      Պետական միասնական և ավարտական քննություններից անբավարար գնահատական ստացած շրջանավարտների թիվը և տոկոսը.
·         11 աշակերտ 10,5 %
4)      Պետական միասնական քննություններին մասնակցած շրջանավարտների թիվը և տոկոսը.
·         68 աշակերտ 65,4 %
5) հայոց լեզվից և մաթեմատիկայից բարձր (<<8>>, <<9>> և <<10>>) և անբավարար (<<1>>,
   <<2>> և <<3>>)  տարեկան գնահատականներ ստացած  սովորողների թիվը և տոկոսն ըստ
    հանրակրթական ծրագրերի աստիճանների.
·         8.9.10 ստացածաշակերտներ- երրորդաստիճան 51 աշակերտ 49 %
·         Երկրորդասռտիճասն -16 աշակերտ 25 %
·         1,2,3- երրորդ աստիճան-0
·         Երկրորդ -0
6)  հանրակրթական ծրագրերի երկրորդ աստիճանն ավարտած և ամփոփիչ
    ատեստավորման արդյունքում վկայական ստացած շրջանավարտների թիվը և տոկոսը.
·         65 աշակերտ 100 %
7)  <<Գերազանցության>> նշումով հիմնական կրթության վկայական ստացած
    շրջանավարտների թիվը և տոկոսը.
·         չկա
8) գերազանցության մեդալակիրների թիվը և տոկոսը.
·         չկա
9)  հանրակրթական ծրագրերի երրորդ աստիճանն ավարտած և ամփոփիչ ատես-
     տավորման արդյունքում ատեստատ ստացած շրջանավարտների թիվը և տոկոսը.
·         104 աշակերտ 100 %
10) հանրապետական, միջազգային, համաշխարհային օլիմպիադաներին մասնակցած և
     մրցանակներ, խրախուսանքներ ստացած սովորողների թիվը և տոկոսը.
·         չկա
11)  համայնքայինմարզայինհանրապետականմիջազգային  մրցույթներինտարբեր
      միջոցառումներին սովորողների և ուսուցիչների  ընդգրկվածությունը, մասնակիցների թիվը.
·         Հանդիպում ԱՄՆ Գլենդելի Շամլեան վարժարանի սաների հետ
·         ԱՅՍԵԿ Հայաստանի ''Բարև աշխարհ'' մասնագիտական կողմնորոշման ծրագիր
·         Մասնակցել են Մանթաշովի կենսագրական ֆիլմի դիտմանը և արձանի բացմանը
·         Տարածաշրջանային նախաձեռնություն հանուն երեխաների մասնակցության/Save the children/
·         Երեխայի իրավունքներին և մասնակցությանը նվիրված ազգային պատանեկան կոնֆերանս/՛՛Ապագան քոնն է՛՛ և  ՛՛ Save the children՛՛
·         Օլիմպիադա ԵՊՀ-ում
12) հետազոտականստեղծագործական աշխատանքներին մասնակցած սովորողների
      թիվը և տոկոսը, աշխատանքների արդյունավետությունը.

150 աշակերտ  25 %
·         Գրականություն-Վ.Հարությունյան/ նախագիծ-Ակսել Բակունց, Գրիգոր Նարեկացի, Եղիշե Չարենց, Մովսես Խորենացի,Խաչատուր Աբովյան/
Այս աշխատանքներում ընդգրկված աշակերտները ձեռքի տակ եղած միջոցներով նկարահանել են ֆիլմեր գրողների մասին, այցելել են նրանց թանգարանները, գրադարաններ, որից հետո այդ ֆիլմերը ներկայացվել են և  արժանացել բավական լավ գնահատականի:



·         Կենսաբանություն – Մ.Ապրեսյան/ թեման- բույսերի աճեցում սենյակային պայմաններում/
Այս աշխատանքներում ընգրկված աշակերտները սենյակային պայմաններում աճեցրել են բանջարանոցային բույսեր՝ հատուկ մեխանիզմով, որի հիմնական նպատակն է աշակերտներին տեսանելի ձևով բացատրել դրանց ստացման և պահպանման եղանակները:
·         Կենսաբանություն- Սիրունյան,ՆՀովսեփյան /թեմա-գազանանոցի օգուտները և վնասները/
Այս աշխատանքներում ընդգրկված աշակերտները այցելել են գազանանոց, որից հետո այդ թեմայով կազմել են շնորհանդեսներ:

13)  սովորողների կողմից օրինակելի վարքագծի դրսևորումըիրավախախտումներից
       զերծ մնալը.
·         Ուսումնական տարվա սկզբից մեծ թվով աշակերտեր, հատկապես այլ դպրոցներից ավագ դպրոց եկած, առավոտյան ուշանում էին դասերից, ինչպես նաև դասամիջոցներից հետո մի շարք աշակերտներ ուշացած էին մտնում դասարան: Խնդիրը լուծմում ստացավ  տնօրինության և դասղեկների ինտենսիվ և հետևողական աշխատանքից հետո, որի արդյունքում այդ երևույթը վերացվեց:
14)  արտադասարանական աշխատանքներին մասնակցած  սովորողների թիվը և
       տոկոսը, աշխատանքների արդյունավետությունը.
·         96     16 %
·         Կենսաբանություն – Մ.Ապրեսյան/ թեման- բույսերի աճեցում սենյակային պայմաններում/
·         Մաթեմատիկա- Կ.Ջանվելյան
·         Ռուսերեն- Կ.Դավթյան/նախագծեր-բառագիտություն/
·         Գրականություն-Վ.Հարությունյան/ նախագիծ-Ակսել Բակունց, Գրիգոր Նարեկացի, Եղիշե Չարենց, Մովսես Խորենացի,Խաչատուր Աբովյան/
·         Գրադարան-Կ.Մխիթարյան/ բարձրաձայն ընթերցանություն/
15) արտադպրոցական կրթությանը մասնակցած սովորողների թիվը և տոկոսը.
280  47 %
·         Պար
·         Երգ
·         Մարտարվեստ
·         Երժշտական դպրոց
·         Նկարչություն
·         Հրաձգություն
·         Գոբելեն
·         Կավագործություն
·         Մարմնամարզություն





16)  սոցիալական, բարեգործական ծրագրերին մասնակցած սովորողների թիվը և
       տոկոսը, աշխատանքների արդյունավետությունը.
150  25 %
·         Համագործկցություն 17 հատուկ դպրոցի հետ
·         Մանկատան երեխաների համար խաղալիքների հավաքում

19) հանրակրթական ծրագրերի երկրորդ աստիճանից երրորդ աստիճան փոխադրված
       (տեղափոխվածսովորողների առաջադիմությունը և նոր կրթական աստիճանին նրանց
       հարմարվածության մակարդակը.
·         98,6 %
20) սովորողների` առանձին առարկաների գծով ինքնուրույն կրթական ձեռքբերումները.
·         չկա

21) օլիմպիադաների, մրցույթներիստեղծագործական հաշվետվությունների անցկացումն     
      ուսումնական հաստատության կողմից.
·         Կենգուրու
·         Մեդվեժոնոկ
·         Հայերեն,
·         պատմություն,
·         ռուսերեն,
·         մաթեմատիկա,
·         անգլերեն,
·         բնագիտություն,
·         հայ եկեղեցու պատմություն
22)  հայրենագիտական ճամփորդություններիարշավներիմշակութային օջախներ
        այցելությունների կազմակերպումը, հաճախականությունը.

Կազմակերպվել են այցելություններ.
·        Համադպրոցական կինոդիտում <<Խաթաբալա>> և <<Սասնա ծռեր>>
·       Այցելել են թատրոններ և համերգասրահներ՝  82,8,1101,102,103,105,111,112,113,114,115,
·        Էջմիածին,
·        Օշական,
·        Գառնի,
·        Աշտարակ
·        Սարդարապատ
·        Հաղպատ
·        Սանահին

23) ներքին գնահատման հաշվետվության քննարկման արդյունքում ուսումնական
հաստատության զարգացման ծրագրի լրամշակմանն ուղղված որոշումների ընդունումը.
Որոշվեց
·         ավելացնել դպրոցի համակարգչային հագեցվածությունը,
·         բոլոր կաբինետները ապահովել հեռուստացույցով և համակարգչով,
·         դաստիարակչական աշխատանքները պլանավորելիս հատուկ ուշադրություն դարձնել ուսման նկատմամբ հետաքրքրության զարգացմանը և ուսման նկատմամբ պատասխանատվության մեծացմանը,
·         ավելի սերտացնել կապերը ԲՈՒՀ-երի հետ, որպեսզի աշակերտները ավելի հստակ պատկերացնեն ԲՈՒՀ-ական մասնագիտությունները և ճիշտ որոշում կայացնեն հոսքերը ընտրելիս,
·         ավելի սերտացնել կապերը հիմնական դպրոցների հետ, ստեղծել համատեղ առարկայական մեթոդական միավորումներ:
·          
24)  սովորողների և ուսուցիչների առողջության պահպանումըսննդիհանգստի,
       աշխատանքի կազմակերպումը.
Աշակերտների և ուսուցիչների առողջության պահպանման համար պահպանվում են
·         սանիտարահիգենիկ նորմերը,
·         ապահովվում է անհրաժեշտ ջերմաստիճան,
·         պարբերաբար ստուգվում են աշակերտների առողջական վիճակը,
·         համաճարակային հիվանդությունների ժամանակ կազմակերպվում է այդ օջախների իզալացում և ախտահանում:

25)  ուսումնական հաստատության խորհրդի,  ինչպես նաև մանկավարժական,
ծնողական, աշակերտական խորհուրդների աշխատանքի արդյունավետությունը.
·         Դպրոցի կառավարման, մանկավարժական, ծնողական, աշակերտական խորհուրդները գործում են իրենց կանոնադրություններին համապատասխան, ակտիվ մասնակցում են դպրոցի կառավարման աշխատանքներին: Մասնակցում են դպրոցի բյուջեյի ձևավորմանը և քննարկմանը, աշակերտների առաջադիմության վերլուծություններ են կատարում: Դպրոցի ծնողական խորհուրդը գրանցված է որպես հասարակական կազմակերպություն:

26)  ուսուցիչների մասնագիտական պատրաստվածությունը,  կրթության որակի
ապահովմանն ուղղված նրանց նորարարական գործունեությունը.

·         Դպրոցում աշխատող ուսուցիչների մեծ մասը մասնակցել են ուսուցիչների վերապատրաստումների դասընթացներին, որ կազմակերպվել էր ԿԳՆ ԾԻԳ-ի կողմից «Որակ և համապատասխանություն» ծրագրի շրջանակներում և ավագ դպրոցների ուսուցիչների համար կազմակերպված վերապատրաստումների, որ կազմակերպվել էր ԿԳՆ պատվերով Մանկավարժական Համալսարանի կողմից: Բացի դրանից դպրոցի ուսուցիչները մասնակցել են Քայլ առ Քայլ բարեգործական հիմնադրամի կողմից կազմակերպված «Քննադատական մտածողության զարգացումը կարդալու և գրելու միջոցով» վերապատրաստումներին: Դպրոցի 17 ուսուցիչներ մասնակցել են ուսուցիչների ատեստավորմանը նախորդող վերապատրաստումներին և 17-ն էլ ստացել են »համապատասխանում է զբաղեցրած պաշտոնին» որոշումը: Նարնցից Կարինե Դավթայնը և Մարինե Ստեփանյանը ստացել են առաջին տարակարգ: Դպրոցի բոլոր ուսուցիչները տիրապետում են համակարգչին և ՏՀՏ-ն կիրառում են դասերի ընթացքում և դասերին պատրաստվելիս, վարում են հեռավար ուսուցման դասընթացներ:
27)  ուսուցիչների մասնակցությունը <<Տարվա լավագույն ուսուցիչ>> կամ այլ
      մրցույթների.
·         Չկա
28) որակավորման տարակարգ ունեցող ուսուցիչների թիվը և տոկոսը.
·         2 ուսուցիչ  2,4 %

29) ուսուցման նպաստավոր պայմանները, նյութատեխնիկական, ուսումնամեթոդական
ապահովվածությունը.

·         Դպրոցը վերանորոգվել է ՀՀ Քաղաքաշինության նախարարության կողմից, դպրոցը ԿԳՆ կողմից ստացել է 80 աշակերտական սեղան և աթոռներ, գույք դպրոցի ռեսուրս կենտրոնի համար, 16 համակարգիչ, պրոեկտոր և մեծ էկրանով հեռուստացույց, ֆիզիկայի, քիմիայի և կենսաբանության լաբորատորիաներ, գրադարանի գրքեր: Իր միջոցների հաշվին դպրոցը փոխել է 80 սեղնի երես և ներկել է մետաղական մասերը: Դպրոցը ունի բավարար քանակությամբ դասագրքեր և ուսումնամեթոդական գրականություն: Ուսումնամեթոդական գրականության էլեկտրոնային շտեմարան է ստեղծվում նաև դպրոցի կայքում: Դպրոցի կայքում կա նաև էլեկտրոնային գրադարան, որտեղ տեղադրվում են ծրագրային գրականություն, որպեսզի աշակերտները տանը այդ գիրքը չունենալու պարագայում կարողանան օգտվել այդ գրականությունից:
30) ուսումնանյութական միջավայրի անվտանգության ապահովումը.

·         Դպրոցում պահպանվում են հրշեջ անվտանգության կանոնները: Բոլոր դասղեկները, կաբինետների վարիչներև և լաբորանտները ծանոթ են անվտանգության պահպանման կանոններին և հետևում են այդ պահանջներին:
31) տեղեկատվական հաղորդակցական տեխնոլոգիաների առկայությունը և կիրառման
       արդյունավետությունը.
·         Դպրոցը ունի համակարգիչներ և համացանց, որից օգտվում են թե ուսուցիչները և թե աշակերտները:
·         Ուսուցիչների զգալի մասը օգտագործում են տեղեկատվական տեխնոլոգիաները իրենց դասերի կազմակերպման ընթացքում:
·         Աշակերտները թե դասապատրաստման պրոցեսում, թե գործնական աշխատանքների ժամանակ և թե նախագծերի մասնակցելիս օգտագործում են տեղեկատվական տեխնոլոգիաները և  օգտվում են համացանցից:

32) բյուջետային ֆինանսավորման և ծախսերի արդյունավետության վերլուծությունը.

·         Բյուջետային ֆինանսավորման սղության պատճառով տարվա ընթացքում գումարները ծախսվում են միայն աշխատավարձի, հարկերի և կոմունալ վճարումներ կատարելու համար: Կատարվել են միայն ամենաանհրաժեշտ ծախսերը:
33)  ուսումնական հաստատության կառավարման և ֆինանսավորման հարցերում
համայնքի ներկայացուցիչներին ներգրավելը.

·         Ուսումնական հաստատությունը ունի խորհուրդ, որի մեկ անդամը նշանակվում է Երևանի քաղաքապետի կողմից:
34)  ուսումնադաստիարակչական գործընթացում աշակերտակենտրոն մոտեցման
      ապահովումը` ուսուցման ավանդական և արդիական մեթոդների ներդաշնակ համադրմամբ.
·         Դպրոցի  ուսուցիչների գրեթե 90 % անցել են տարբեր վերապատրաստումներ ինչպես ներդպրոցական, այպես էլ տարբեր կրթական կազմակերպությունների կողմից կազմակերպված, որի ժամանակ սովորել և տիրապետում են ուսուցման ինտերակտիվ մեթոդներին և դրանք կիրառում են իրենց դասերի ընթացքում:Բավական հաճախ են կազմակերպվում խմբային աշխատանքները դասի ընթացքում, բաց քննարկումներ, բանավեճեր և վերլուծական աշխատանքներ:
·         Աշակերտակենտրոն դասերի , ինչպես նաև նոր մեթոդների կիրառմանը դասերի ընթացքում հետևողական են նաև դպրոցի տնօրինությունը և մմ նախագահները:
35)  ուսուցման նպատակաուղղվածությունը շրջանավարտի պահանջների բավարար-
      մանըինչպես մասնագիտական կողմնորոշմանաշխատանքի անցնելուայնպես էլ կրթու-
      թյունը շարունակելու առումով.
·         Մասնագիտական կողմնորոշման համար տարվա ընթացքում կազմակերպվել են հանդիպումներ տարբեր բուհերի դասղոսների հետ, որոնք ներկայացրել են աշակերտներին նոր կրթական պահանջների, ապագայի մասնագիտությունների, ինչպես նաև դրանց հասնելու ճանապարհների մասին:
·         Դպրոցը համաձայնագիր ունի ԵՊՀ-ի և Վ.Բրյուսովի մանկավարժական համալսարանների հետ, որոնց մոտ դպրոցի աշակերտները պարբերաբար այցելում և տղում են ծանոթանում ուսումնական միջավայրին, մանակցում նրանց համար կազմակերպված գործնական աշխատանքներին:
36)  կրթական բարենպաստ միջավայրի ստեղծմանը սովորողների գործուն մասնակցության առկայությունընրանց ներգրավվածությունը դպրոցի բարեկարգման և կանաչապատման աշխատանքներին.
·         Դպրոցի աշակերտները պարտաճանաչ կերպով մասնակցում են ինչպես համաքաղաքային, այնպես էլ ներդպրոցական շաբաթօրյակներին և ծառատունկներին:
37)  դպրոցահասակ երեխաներին ուսումնառության մեջ ընդգրկելու,  նրանց
վերաբերյալ տեղեկատվություն հավաքելու, մշակելու աշխատանքների իրականացումը.
·         Հարակից հիմնական դպրոցների իններորդ դասարանների համար կազմակերպվում են մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացներ և կատարվում է հավանական դիմորդների հաշվառում հատուկ հարցաթերթիկների միջոցով:


39)  սեռային (գենդերային)  հավասարության ապահովմանը և համայնքում ապրող
սոցիալապես անապահով ընտանիքների երեխաների` կրթությունից դուրս չմնալուն ուղղված
ջանքերի դրսևորումը.
·         Ավագ դպրոցում սովորելը աշակերտի և նրա ծնողի որոշման խնդիրն է, բայց դպրոցը բոլոր աշակերտների համար ստեղծում է հավասար պայմաններ, իսկ անապահով ընտանիքների երեխաներին սահմանված կարգով ազատում է դասագրքերի վարձավճար մուծելուց:
40) դպրոցական տարիքի յուրաքանչյուր երեխայի համար` անկախ նրա ազգությունից,
ռասայից, սեռից, լեզվից, դավանանքից, սոցիալականծագումից, ուսումնական հաստատության
մատչելի և հասանելի լինելը.
·         Դպրոցում բոլոր աշակերտների համար ստեղծված են հավասար պայմաններ:
41) կրթության բնագավառը կարգավորող օրենսդրության պահանջներին ուսումնական
      հաստատության կանոնադրության համապատասխանությունը.
·         Դպրոցի կանոնադրությունը կազմվել է օրինակելի կանոնադրության հիման վրա, որտեղ ներառված են այն բոլոր օրենքները և օրենսդրական նորմերը որոնք անհրաժեշտ են դպրոցի կենսագործունեության ապահովման համար:

42) պետական ուսումնական հաստատությանն անհատույց օգտագործման իրավունքով
հանձնված շենքերի (գույքի) խնամքով շահագործումը և պահպանումը.
·         Դպրոցին հաստատությանն անհատույց օգտագործման իրավունքով հանձնված շենքերի (գույքի) շահագործումը և պահպանումը կատարվում է սահմանված կարգով, առաջող թերություները արագ վերացվում են:

43)  կիրառված կարգապահական տույժերը և խրախուսանքները,  դրանց հիմնա-
վորվածությունը.
·         Դպրոցում չկա կարգապահական տույժ ստացած աշակերտ: Ուսուցիչներից նկատողություն են ստացել Զ.Հովհաննիսյանը և Մ.Նավասարդյանը: Ուսումնական աշխատանքներում և միջոցառումների ժամանակ աչքի ընկած մի խումբ ուսուցիչները ստացել են շնորհակալագրեր:
44)  ուսուցիչների աշխատանքի ընդունման,  աշխատանքից ազատման,  կենսաթոշակների նշանակման գործընթացի օրինականությունը.
·         2011-2012 թթ-ին հայտարարվել է մաթեմատիկայի, ֆիզիկայի, պատմությանև հայոց լեզվի ուսուցիչների մրցույթ:Մրցույթը անցել են 6 ուսուցիչ, որոնց հետ կնքվել է աշխատանքային պայմանագիր:/Ս.խաչատրյան, Մ.Իսպիրյան,Զ,Հովհաննիսյան, Ա.Ասլիբեկյան, Լ.թորոսյան, Գ.Գևորգյան/
·         Կենսաթոշակային տարիքը լրանալու օպատճառով նոր պայմանագիր է կնքվել 3 ուսուցչի հետ:/Զ.Մելիքսեթյան, Մ.Անթառանյան, Ք.Սահակյան/

45)  հանրակրթության բնագավառը կարգավորող Հայաստանի Հանրապետության
      օրենսդրության պահանջների կատարումը.
·         Պահանջները կատարվել են ժամանակին և սահմանված կարգով:

46)  ուսումնական հաստատությունում վերջին երեք տարիներին իրականացված
       ստուգումների և ուսումնասիրությունների արդյունքները.
·         2009-2010 թթ. ուստարվա ընթացքում ստուգվել են՝ հրամանագիրք, շարժմատյան  /աշակերտների շարժ/, ատեստատների համապատասխանությունը շարժմատյանին, դասամատյանին և արձանագրություններին:
·         2010-2011 թթ. ուստարվա ընթացքում ստուգվել են՝ հրամանագիրք, շարժմատյան  /աշակերտների շարժ/, ատեստատների համապատասխանությունը շարժմատյանին, դասամատյանին և արձանագրություններին:
·         2011-2012 թթ. ուստարվա ընթացքում ստուգվել են՝ հրամանագիրք, շարժմատյան  /աշակերտների շարժ/, ատեստատների համապատասխանությունը շարժմատյանին, դասամատյանին և արձանագրություններին:

47)  ուսումնական հաստատությանը տրված հանձնարարականների կատարողականների    
       առկայությունը.
·         Հանձնարարականները կատարվել են ժամանակին և սահմանված կարգով:
48)  ուսումնական հաստատությունում պարտադիր գործածության երաշխավորված
      փաստաթղթերի առկայությունը, դրանց վարման կարգերի պահպանումը:
·         պարտադիր գործածության երաշխավորված փաստաթղթերը առկա են, դրանք վարվում են սահմանված կարգով:
·         Աշակերտների անձնական գործ
·         Աշակերտների շարժի մատյան
·         Ատեստատների բաշխման մատյան
·         Վկայականների բաշխման մատյան
·         Աշխատողների հրամանագիրք
·         Աշակերտների հրամանագիրք
·         Աշխատողների անձնական գործ
·         Դպրոցի խորհրդի արձանագրությունների մատյան
·         Մանկավարժական խորհրդի արձանագրությունների մատյան
·         Առարկայական մեթոդական միավորումների արձանագրությունների մատյան
·         Տարիֆիկկացիոն ձևաթղթերի մատյան
·         Ուսուցչի բաց թողած և փոխարինած ժամերի հաշվառման մատյան
·         Սովորողների տեղափոխման թերթիկ

No comments:

Post a Comment

circle.am