10-րդ դասարանի հումանիտար
հայերեն հոսքի հայոց լեզվի ստուգարքի հարցերը
1.Որո՞նք են մենիմաստ բառերը:
2.Որոնք են բազմիմաստ բառերը:
3.Ո՞ր բառերն են մտնում գործուն բառաշերտի
մեջ:
4. Ո՞ր բառերն են մտնում ոչ գործուն բառաշերտի մեջ:
5.Ի՞նչ է հնաբանությունը:
6. Ի՞նչ տեսակների են բաժանվում հնաբանությունները:
7. Ո՞ր հնաբանություններն են կոչվում
պատմաբառեր:
8.Ո՞ր հնաբանություններն են կոչվում
հնաբառեր:
9. Հիմնականում ի՞նչ նպատակով են գործածվում
հնաբանությունները:
10.Ի՞նչ է նորաբանությունը:
11. Ի՞նչ եղանակներով են առաջանում նորաբանությունները:
12. Ի՞նչ է հեղինակային նորաբանությունը:
13. Զարգացման ո՞ր փուլերից են բառեր
անցել ժամանակակից հայերենի բառապաշարին:
14. Որո՞նք են համարվում նոր հայերեն
բառեր:
15.Ի՞նչ է ածանցումը:
16. Ի՞նչ խոսքի մասեր են կազմվում ածանցներով:
17. Քանի՞ տեսակ են լինում ածանցներն
ըստ դիրքի:
18. Ի՞նչ է բառաբարդումը:
19. Ինչպե՞ս կարող են գրվել բարդության
բաղադրիչները:
20. Ինչպիսի՞ն են լինում բարդությունները:
21. Ինչպե՞ս են կապակցվում համադրական բարդության
բաղադրիչները:
22. Ո՞ր բարդություններն են կոչվում կրկնավոր:
23. Հիմնականում ի՞նչ խոսքի մասեր
են կազմվում կրկնավորների միջոցով:
24. Ի՞նչ է հարադրումը:
25. Ի՞ նչ տեսակների են լինում հարադրությունները:
26. Ի՞նչ տեսակների են լինում բարդ բառերը:
27. Ի՞նչ է հապավումը:
28. Ի ՞նչ տեսակներ ունի հապավումը:
29. Ինչպե՞ս են գրվում տառային հապավումները:
30. Ի՞նչ է ուսումնասիրում բառարանագրությունը:
31. Լեզվի ո՞ր բաժիններին է առնչվում բառարանագրությունը:
32.Ի՞նչ տեսակների են բաժանվում բառարանները:
33.Ստուգաբանական բառարաններում ի՞նչ տեսանկյունով է ներկայանում բառը:
34. Որո՞նք են հայերենի նորագույն բացատրական բառարանները:
35.Ո՞ր բառարանում է տրվում բառերի ճիշտ գրությունը:
36. Ի՞նչ հիմնական մասեր ունի տեքստը:
37. Ի՞նչ է ներկայացվում սկզբնամասում:
38.Ի՞նչ է ներկայացվում հիմնամասում:
39. Ի՞նչ է ներկայացվում ավարտամասում:
40. Ի՞նչ է վերնագիրը:
41. Ինչպիսի՞ն են լինում վերնագրերը:
42.Ի՞նչ է ենթավերնագիրը:
43. Ի՞նչ է բնաբանը և ի՞նչ դեր ունի:
44.Ի՞նչ է առաջաբանը և ի՞նչ դեր ունի:
45. Ինչո՞վ է տարբերվում ներածությունն առաջաբանից:
46. Ինչո՞վ են տարբերվում գիտական և գեղարվեստական տեքստերի առաջաբանները:
47.Ի՞նչ է վերջաբանը:
48. Ո՞րն է տեքստի հիմնական բաղադրիչ
միավորը:
49.Ի՞նչ է պարբերությունը:
50. Ինրպե՞ս են առանձնացվում պարբերությունները:
51.Ի՞նչ է ծանոթագրությունը:
52. Ինչպե՞ս են ներկայացվում ծանոթագրությունները:
53. Ի՞նչ է ցանկը և ի՞նչ տեսակներ
ունի:
54. Ի՞նչ է հավելվածը:
55. Ի՞նչ է ամփոփումը:
56. Ի՞նչ է տեղեկատվությունը:
57. Ի՞նչ միջոցներով է հաղորդվում տեղեկատվությունը:
58. Ի՞նչ խմբերի են բաժանվում տեղեկատվական ժանրերը:
59. Ի՞նչ է ակնարկը:
60. Ե՞րբ է ձևավորվել ակնարկի ժանրը:
61. Ի՞նչ է նշանակում ակնարկ բառը
:
62. Ի՞նչ հիմնական տեսակներ
ունի ակնարկը:
10-րդ
դասարանի հումանիտար հայերեն հոսքի հայ գրականության հարցեր
1.Ո՞վ էր հայ նոր գրականության հիմնադիրը:
2. Ե՞րբ և որտե՞ղ է ծնվել Խաչատուր Աբովյանը:
3. Ե՞րբ է Աբովյանը բարձրացել Արարատ
լեռան գագաթը:
4. Ինչպիսի՞ կրթություն է ստացել Խաչատուր
Աբովյանը:
5. Ո՞ր դպրոցների տեսուչ է եղել Խաչատուր
Աբովյանը:
6. Ինչպե՞ս է կոչվել Խ.Աբովյանի առակների ժողովածուն:
7. Ե՞րբ է լույս տեսել Աբովյանի
<<Վերք Հայաստանի >> վեպը:
8. Ի՞նչ մասերից է բաղկացած
<<Վերք Հայաստանի >>վեպը:
9. Ո՞վ է <<Վերք Հայաստանի >> վեպի գլխավոր հերոսը:
10. Թվարկել Խաչատուր Աբովյանի ստեղծագործությունները:
11. Թվարկել գրականության զարգացման այն դրույթները , որոնք
նշել է վեպի <<Հառաջաբանում>>:
12. Ի՞նչ շրջասույթներով է հայտնի Խաչատուր
Աբովյանը:
13. Ե՞րբ և որտե՞ղ է ծնվել Միքայել Նալբանդյանը:
14. Ինչպիսի՞ կրթություն է ստացել Միքայել Նալբանդյանը:
15. Ինչո՞ւ է ձերբակալվել Միքայել Նալբանդյանը և ու՞ր
է աքսորվել:
16. Թվարկել Միքայել Նալբանդյանի հրապարակախոսական երկերը:
17. Ո՞ր բանաստեղծությունների հեղինակն
է Միքայել Նալբանդյանը:
18 Միքայել Նալբանդյանի ո՞ր բանաստեղծությունն է դարձել Հայաստանի Հանրապետության օրհներգը:
19. Միքայել Նալբանդյանի գրական կերպարի մարմնավորումը ո՞ր ստեղծագործություններում ենք տեսնում:
20.Միքայել Նալբանդյանի գրաքննադատական հայացքները ո՞ր աշխատության
մեջ ենք տեսնում:
21.ՈՒ՞մ է նվիրված <<Ազատության երգիչ >>շրջասույթը:
22. Ե՞րբ և որտե՞ղ է ծնվել Պետրոս Դուրյանը:
23. Ո՞րն է Պետրոս Դուրյանի առաջին ստեղծագործությունը:
24. Որո՞նք են Պետրոս Դուրյանի պատմական
դրամաները:
25. Ի՞նչ թեմաներով է ստեղծագործել Պետրոս Դուրյանը:
26. Թվարկել Պետրոս Դուրյանի բանաստեղծությունները:
27. Խոհախրատական թեմայով ո՞ր բանաստեղծություններն է գրել:
28. Ի՞նչ շրջասույթով է հայտնի Պետրոս Դուրյանը:
29. Ե՞րբ և որտե՞ղ է ծնվել Հակոբ Պարոնյանը:
30. Ո՞ր հանդեսներում ու պարբերականներում է աշխատել Հակոբ Պարոնյանը:
31.Թվարկել Հակոբ Պարոնյանի դրամատիկական
գործերը:
32. Թվարկել Հակոբ Պարոնյանի երգիծապատումները:
33.Քանի՞ ակնարկ է ընդգրկում իր մեջ
<<Պտույտ մը Պոլսո թաղերու մեջ>> շարքը :
34.Քանի՞ նովելից է բաղկացած <<Քաղաքավարության վնասները>> ստեղծագործությունը:
35. Քանի՞ դիմանկարներից է բաղկացած <<Ազգային ջոջերը>>:
36.Ինչպիսի ՞ վեպ է <<Մեծապատիվ մուրացկանները>>:
37. Ո՞վ է <<Մեծապատիվ մուրացկաններ >> վեպի գլխավոր հերոսը:
38. Ի՞նչ նպատակով էր <<Մեծապատիվ
մուրացկաններ >> վեպի գլխավոր հերոսը եկել
Պոլիս:
39. ՈՒ՞մ հետ է հանդիպում
Աբիսողոմ աղան:
40.Քանի՞ տեսակ է լինում երգիծանքը:
10-րդ
դասարանի հումանիտար օտար հոսքի
հայոց լեզվի ստուգարքի հարցեր
1.Ժամանակակից հայերենում ո՞ր բաղաձայնները գրության և
արտասանության տարբերություններ ունեն:
2. Ո՞ր բառերում է փ հնչյունը գրվում բ տառով:
3. Ո՞ր բառերում է ք հնչյունը գրվում գ տառով:
4. Ո՞ր բառերում է թ հնչյունը գրվում դ տառով:
5. Ո՞ր բառերում է ց հնչյունը գրվում ձ տառով:
6. Ո՞ր բառերում է չ հնչյունը գրվում ջ տառով:
7. Ո՞ր բառերում է խ հնչյունը գրվում ղ տառով:
8. Ո՞ր բառերում է ֆ հնչյունը գրվում վ տառով:
9. Ո՞ր բառերն են ր- ի կամ ռ-ի գրության
ու արտասանության դժվարություններ առաջացնում:
10. Ո՞ր բառերում գրվող հ- ն է
թույլ արտասանվում :
11. Մեծատառի անհրաժեշտության դեպքում ինչպե՞ս
է գրվում և-ը:
12. Ո՞ր բառերի սկզբում է գրվում և :
13. Բառամիջում ե՞րբ է գրվում եվ տառակապակցությունը:
14. Վանկատման և տողադարձի ժամանակ
ո՞ր դեպքում է գրվում
եվ :
15. Ո՞ր բառախմբերում է լինում կրկնակ բաղաձայն :
16. Բաղադրյալ բառերում ե՞րբ է լինում
կրկնակ բաղաձայն :
17. Հոգնակիի կազմության ժամանակ ո՞ր դեպքում է առաջանում կրկնակ բաղաձայն:
18. Ի՞նչ պատճառով են մ-ն, ժ-շ, զ-ս բաղաձայնները երբեմն սխալ գրում:
19.Ինչպե՞ս են գրվում կրկնավոր բարդությունները:
20. Ինչպե՞ս են գրվում հոմանիշային , հականիշային , առնչակից հարաբերությամբ բաղադրիչներով բառերը:
21. Ինչպե՞ս են գրվում տարբեր ժողովուրդներ
ու պետությոըններ անվանող բաղադրիչներից
կազմված բառերը:
22. Ինչպե՞ս են գրվում հոդակապ ունեցող բաղադրյալ բառերը:
23.Որո՞նք են լեզվաբանության հիմնական բաժինները:
24. Ո՞րն է բառագիտության ուսումնասիրության
հիմնական միավորը:
25. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում բառագիտության
մեջ:
26. Ի՞նչ է բառապաշարը:
27. Ի՞նչ է արտացոլում բառապաշարը:
28. Ի՞նչ ճանապարհներով է հարստանում բառապաշարը:
29.Ի՞նչ է փոխառությունը:
30. Հայերենում քանի՞ փոխառյալ արմատ կա
ըստ Հ.Աճառյանի հաշվումների:
31. Ո՞ր լեզուներից է հայերենը հիմնականում բառեր փոխառել:
32.Ի՞նչ է բառապատճենումը:
33. Ի՞նչ է իմաստային պատճենումը:
34. Ե՞րբ է փոխառությունը վերածվում
օտարաբանության :
35. Ո՞ր բառերի փոխառումն է անհրաժեշտ:
36.Ի՞նչ մոտեցում է անհրաժեշտ փոխառությունների գործածության հարցում:
37. Ի՞նչ սկզբունքներով են դասակարգվում բառերը:
38. Ըստ ձևի և իմաստի դասակարգելիս
ի՞նչ հատկանիշներ են հաշվի առնվում:
39. Որո՞նք են հոմանիշ բառերը:
40. Ի՛նչ տեսակների են բաժանվում հոմանիշները:
41. Որո՞նք են համանիշները:
42. Որո՞նք են նույնանիշները:
10-րդ դասարանի ոչ հումանիտար տնտեսագիտական հոսքի հայոց
լեզվի ստուգարքի հարցերը
1.Որո՞նք են մենիմաստ բառերը:
2.Որոնք են բազմիմաստ բառերը:
3.Ո՞ր բառերն են մտնում գործուն բառաշերտի
մեջ:
4. Ո՞ր բառերն են մտնում ոչ գործուն բառաշերտի մեջ:
5.Ի՞նչ է հնաբանությունը:
6. Ի՞նչ տեսակների են բաժանվում հնաբանությունները:
7. Ո՞ր հնաբանություններն են կոչվում
պատմաբառեր:
8.Ո՞ր հնաբանություններն են կոչվում
հնաբառեր:
9. Հիմնականում ի՞նչ նպատակով են գործածվում
հնաբանությունները:
10.Ի՞նչ է նորաբանությունը:
11. Ի՞նչ եղանակներով են առաջանում նորաբանությունները:
12. Ի՞նչ է հեղինակային նորաբանությունը:
13.Ի՞նչ է ածանցումը:
14. Ի՞նչ խոսքի մասեր են կազմվում ածանցներով:
15. Քանի՞ տեսակ են լինում ածանցներն
ըստ դիրքի:
16. Ի՞նչ է բառաբարդումը:
17. Ինչպե՞ս կարող են գրվել բարդության
բաղադրիչները:
18. Ինչպիսի՞ն են լինում բարդությունները:
19. Ինչպե՞ս են կապակցվում համադրական բարդության
բաղադրիչները:
20. Ո՞ր բարդություններն են կոչվում կրկնավոր:
21. Հիմնականում ի՞նչ խոսքի մասեր
են կազմվում կրկնավորների միջոցով:
22. Ի՞նչ է հարադրումը:
23. Ի՞ նչ տեսակների են լինում հարադրությունները:
24. Ի՞նչ տեսակների են լինում բարդ բառերը:
25. Ի՞նչ է հապավումը:
26. Ի ՞նչ տեսակներ ունի հապավումը:
27. Ինչպե՞ս են գրվում տառային հապավումները:
28.. Ի՞նչ է ուսումնասիրում բառարանագրությունը:
29. Լեզվի ո՞ր բաժիններին է առնչվում բառարանագրությունը:
30.Ի՞նչ տեսակների են բաժանվում բառարանները:
31.Ստուգաբանական բառարաններում ի՞նչ տեսանկյունով է ներկայանում բառը:
32. Որո՞նք են հայերենի նորագույն բացատրական բառարանները:
33.Ո՞ր բառարանում է տրվում բառերի ճիշտ գրությունը:
34. Ի՞նչ հիմնական մասեր ունի տեքստը:
35. Ի՞նչ է ներկայացվում սկզբնամասում:
36.Ի՞նչ է ներկայացվում հիմնամասում:
37. Ի՞նչ է ներկայացվում ավարտամասում:
38. Ի՞նչ է վերնագիրը:
39. Ինչպիսի՞ն են լինում վերնագրերը:
40.Ի՞նչ է ենթավերնագիրը:
41. Ի՞նչ է բնաբանը և ի՞նչ դեր ունի:
42.Ի՞նչ է առաջաբանը և ի՞նչ դեր ունի:
43. Ինչո՞վ է տարբերվում ներածությունն առաջաբանից:
44. Ինչո՞վ են տարբերվում գիտական և գեղարվեստական տեքստերի առաջաբանները:
45.Ի՞նչ է վերջաբանը:
46. Ո՞րն է տեքստի հիմնական բաղադրիչ
միավորը:
47.Ի՞նչ է պարբերությունը:
48.. Ինրպե՞ս են առանձնացվում պարբերությունները:
49.Ի՞նչ է ծանոթագրությունը:
50. Ինչպե՞ս են ներկայացվում ծանոթագրությունները:
51. Ի՞նչ է ցանկը և ի՞նչ տեսակներ
ունի:
52. Ի՞նչ է հավելվածը:
53. Ի՞նչ է ամփոփումը:
54. Ի՞նչ է տեղեկատվությունը:
55. Ի՞նչ միջոցներով է հաղորդվում տեղեկատվությունը:
56. Ի՞նչ խմբերի են բաժանվում տեղեկատվական ժանրերը:
57. Ի՞նչ է ակնարկը:
58. Ե՞րբ է ձևավորվել ակնարկի ժանրը:
59. Ի՞նչ է նշանակում ակնարկ բառը
:
60. Ի՞նչ հիմնական տեսակներ
ունի ակնարկը:
61.Ի՞նչ է թղթակցությունը:
62. Ի՞նչ հիմնական տեսակների են լինում
թղթակցությունները:
63. Ի՞նչ է ռեպորտաժը:
64. Ի՞նչ ծագում ունի ռեպորտաժ բառը:
65. Ի՞նչ հիմնական տեսակների է լինում ռեպորտաժ բառը:
66. Ի՞նչ է հարցազրույցը:
67. Ի՞նչ պահվածք պետք է
ունենա հարցազրույց վարողը:
68. Իրադրությամբ պայմանավորված ՝ ինչպիսի՞ հարցեր կարող եք տալ հարցազրույց վարելիս:
11-րդ
դասարանի հումանիտար հայերեն և օտար հոսքերի հայոց լեզվի ստուգարքի հարցեր
1.Ի՞նչ է խոնարհումը:
2. Որո՞նք են բայի եղանակները:
3. Որո՞նք են բայի հիմնական ժամանակները:
4. Ի՞նչ է ցույց տալիս բայի դեմքը:
5.Ի՞նչ է ցույց տալիս բայի թիվը:
6. Ինչպե՞ս են արտահայտում գործողությունը դրական խոնարհման բայերը:
7. Ինչպե՞ս են արտահայտում գործողությունը ժխտական
խոնարհման բայերը:
8. Ո՞րն է օժանդակ բայը , քանի՞ ժամանակ ,
դեմք և թիվ ունի :
9. Ի՞նչ է հարացույցը:
10. Ի՞նչ է ցույց տալիս սահմանական եղանակը:
11. Քանի՞ ժամանակաձև ունի սահմանական եղանակը ,և որոնք են դրանք:
12. Որո՞նք են սահմանական եղանակի բաղադրյալ ժամանակաձևերը:
13.Ո՞րն է սահմանական եղանակի միակ
պարզ ա ժամանակաձևը:
14. Ինչպե՞ս են կազմվում սահմանական եղանակի բաղադրյալ
ժամանակաձրերը:
15. Ի՞նչ վերջավորություններով է կազմվում անցյալ կատարյալը:
16. Ի՞նչ է ցույց տալիս հրամայական
եղանակը:
17. Քանի ՞ ժամանակաձև ունի հրամայական
եղանակը:
18.Որո՞նք են հրամայական եղանակի բայաձևերի
վերջավորությունները:
19. Ի՞նչ է ցույց տալիս ըղձական եղանակը:
20. Որո՞նք են ըղձական եղանակի կամանակաձևերը:
21. Ի՞նչ վերջավորություններով են կազմվում
ըղձական եղանակի ժամանակաձևերը:
22. Ի՞նչ է ցույց տալիս ենթադրական եղանակը:
23. Քանի՞ ժամանակաձև ունի ենթադրական եղանակը:
24. Ինչպե՞ս են կազմվում ենթադրական եղանակի
ժամանակաձևերը:
25. Ի՞նչ է ցույց տալիս հարկադրական եղանակը:
26. Ի՞նչ ժամանակաձևեր ունի հարկադրական եղանակը:
27. Ինչպե՞ս է կազմվում հարկադրական եղանակի ժամանակաձևերը:
28. Ի՞նչ են արտահայտում ժխտական խոնարհման
բայերը:
29. Ինչպե՞ս են կազմվում ժխտական ժամանակաձևերը:
30. Որո՞նք են լեզվզբանության բաժինները:
31. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում հնչյունաբանության մեջ:
32. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում բառագիտության
մեջ :
33. Ի՞նչ ենթաբաժիններից է կազմված
քերականությունը:
34. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում ձևաբանության մեջ:
35. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում շարահյուսության մեջ:
36. Ի՞նչ է հոմանշությունը:
37. Ի՞նչ է շարահյուսական հոմանշությունը:
38. Ե՞րբ են բարդ բառն ու բառակապակցությունը հոմանիշներ դառնում :
39. Բացի հոլովելուց՝ ուրիշ ի՞նչ միջոցով
կարող ենք կապակցել բառերը:
40. Ո՞րն է դերբայական դարձվածը:
42. Ի՞նչ միավորի է հոմանիշ դառնում
դերբայական դարձվածը:
43. Ըստ կետադրման ՝ ի՞նչ տեսակների
են լինում դերբայական դարձվածները:
44. Ինչպես են կետադրվում նախադաս, միջադաս
և հետադաս դերբայական դարձվածները:
45.Դերբայական ո՞ր դարձվածներն
են կետադրվում:
46. Ո՞ր դեպքերում դերբայական դարձվածները չեն տրոհվում:
11-րդ դասարանի
հումնիտար հայերեն հոսքի հայ գրականության ստուգարքի հարցեր
1.Ո՞ր թվականին է լույս տեսել Վահան Տերյանի
<<Մթնշաղի անուրջներ>> ժողովածուն և քանի՞ բանաստեղծությունից է բաղկացած
այն:
2. Ո՞ր թվականին է լույս տեսել
<<Գիշեր և հուշեր >> շարքը և քանի՞ բանաստեղծությունից է բաղկացած այն:
3. Ե՞րբ է լույս տեսել << Ոսկի
հեքիաթ >> շարքը և ո՞ր գրողից է բնաբան վերցրել :
4. Ե՞րբ էլույս տեսել <<Ոսկե շղթա >> շարքը և քանի՞ բանաստեղծությունից
է այն կազմված:
5. Ի՞նչ է տրիոլետը:
6.Ի՞նչ է գազելը:
7. Ե՞րբ է լույս տեսել <<Կատվի
դրախտ >> շարքը և ի՞նչ արտահայտեց բանաստեղծը
այդտեղ:
8. Ո՞ր թվականին է լույս տեսել <<Երկիր Նաիրի>> շարքը և ի՞նչ թեմայով է գրված այն:
9.Թվարկել <<Երկիր Նաիրի
>>շարքի բանաստեղծություններից հինգը:
10.Ի՞նչ թեմաներով է ստեղծագործել Վահան Տերյանը:
11. Վահան Տերյանը ե՞րբ և որտե՞ղ է հանդես եկել <<Հայ գրականության գալիք օրը >> զեկուցմամբ:
12. Ի՞նչ մասերից է բաղկացած
<<Հայ գրականության գալիք օրը
>> հոդվածը:
13. Ի՞նչ ննորամուծությունների հեղինակ
էր Վահան Տերյանը:
14. Ո՞վ է հայ նորագույն գրականության
հիմնադիրը :
15.Ի՞նչ փուլեր է ընդգրկում նորագույն
շրջանի հայ գրականությունը:
16. Գրական ի՞նչ ուղղություններ կային
20-րդ դարի սկզբին:
17. Ե՞րբ և որտե՞ղ է ծնվել Եղիշե Չարենցը:
18 . Ի՞ նչ է Եղրշե Չարենցի տոհմական
ազգանունը:
19. Ինչպիսի՞ կրթություն է ստացել Եղիշե Չարենցը :
20. Գրական ի՞նչ խմբակներ է հիմնել Եղիշե Չարենցը:
21.Ի՞նչ թեմաներով է ստեղծագործել Եղիշե Չարենցը:
22. Հայրենիքին նվիրված ի՞նչ պոեմներ
է գրել Եղիշե Չարենցը:
23. Հայրենիքին նվիրված ո՞ր պոեմն էր
գրված ականատեսի աչքերով և ո՞ր թվականին է այն գրվել:
24.Ի՞նչ կառուցվածքային յուրահատկություն
ունի <<Ամբոխները խելագարված>>պոեմը:
25. Ո՞ր թվականին է լույս տեսել
<<Ծիածան >> շարքը և ու՞մ է նվիրված:
26. Ո՞ր թվականին է լույս տեսել <<Տաղարան >> շարքը և ու՞մ է այն նվիրված:
27. Ի՞նչ կառուցվածքային յուրահատկություն ունի <<Տաղարան >> շարքը:
28. Ի՞նչ ժանրի ստեղծագործություն
է <<Երկիր Նաիրին>> :
29. Ի՞նչ մասերից է բաղկացած <<Երկիր Նաիրին>> :
30.Ո՞ր թվականին է լույս տեսել <<Գիրք ճանապարհին>> ժողովածուն
,ի՞նչ ճակատագիր ունեցավ այն:
31. Ո՞ր ստեղծագործությունն է Եղիշե
Չարենցը նվիրել Խաչատուր Աբովյանին :
32. Ե՞րբ է լույս տեսել <<Նավզիկե >> պոեմը և ի՞նչ է համարել այն հեղինակը:
33. Ե՞րբ և որտե՞ղ էծնվել Դերենիկ Դեմիրճյանը:
34. Ո՞րն է Դերենիկ Դեմիրճյանի տոհմական
ազգանունը:
35. Որտե՞ղ է սովորել Դերենիկ Դեմիրճյանը:
36. Ի՞նչ ժանրի ստեղծագործություններ
է գրել Դերենիկ Դեմիրճյանը:
37. Ո՞ր թվականին է լույս տեսել
<<Քաջ Նազար>> կատակերգությունը ,և ժողովրդական
ո՞ր հեքիաթից է օգտվել:
38. Ի՞նչն էր քննադատում Դեմիրճյանը
<<Քաջ Նազար>> կատակերգության մեջ:
39. Թվարկել Դեմիրճյանի պատմվածքները:
40.Ովքե՞ր են Դեմիրճյանի պատմվածքների հերոսները:
11-րդ
դասարանի ոչ հումանիտար
տնտեսագիտական հոսքի հայոց լեզվի ստուգարքի հարցեր
1.Ի՞նչ է խոնարհումը:
2. Որո՞նք են բայի եղանակները:
3. Որո՞նք են բայի հիմնական ժամանակները:
4. Ի՞նչ է ցույց տալիս բայի դեմքը:
5.Ի՞նչ է ցույց տալիս բայի թիվը:
6. Ինչպե՞ս են արտահայտում գործողությունը դրական խոնարհման բայերը:
7. Ինչպե՞ս են արտահայտում գործողությունը ժխտական
խոնարհման բայերը:
8. Ո՞րն է օժանդակ բայը , քանի՞ ժամանակ ,
դեմք և թիվ ունի :
9. Ի՞նչ է հարացույցը:
10. Ի՞նչ է ցույց տալիս սահմանական եղանակը:
11. Քանի՞ ժամանակաձև ունի սահմանական եղանակը ,և որոնք են դրանք:
12. Որո՞նք են սահմանական եղանակի բաղադրյալ ժամանակաձևերը:
13.Ո՞րն է սահմանական եղանակի միակ
պարզ ա ժամանակաձևը:
14. Ինչպե՞ս են կազմվում սահմանական եղանակի բաղադրյալ
ժամանակաձրերը:
15. Ի՞նչ վերջավորություններով է կազմվում անցյալ կատարյալը:
16. Ի՞նչ է ցույց տալիս հրամայական
եղանակը:
17. Քանի ՞ ժամանակաձև ունի հրամայական
եղանակը:
18.Որո՞նք են հրամայական եղանակի բայաձևերի
վերջավորությունները:
19. Ի՞նչ է ցույց տալիս ըղձական եղանակը:
20. Որո՞նք են ըղձական եղանակի կամանակաձևերը:
21. Ի՞նչ վերջավորություններով են կազմվում
ըղձական եղանակի ժամանակաձևերը:
22. Ի՞նչ է ցույց տալիս ենթադրական եղանակը:
23. Քանի՞ ժամանակաձև ունի ենթադրական
եղանակը:
24. Ինչպե՞ս են կազմվում ենթադրական եղանակի
ժամանակաձևերը:
25. Ի՞նչ է ցույց տալիս հարկադրական եղանակը:
26. Ի՞նչ ժամանակաձևեր ունի հարկադրական եղանակը:
27. Ինչպե՞ս է կազմվում հարկադրական եղանակի ժամանակաձևերը:
28. Ի՞նչ են արտահայտում ժխտական խոնարհման
բայերը:
29. Ինչպե՞ս են կազմվում ժխտական ժամանակաձևերը:
30. Որո՞նք են լեզվզբանության բաժինները:
31. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում հնչյունաբանության մեջ:
32. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում բառագիտության
մեջ :
33. Ի՞նչ ենթաբաժիններից է կազմված
քերականությունը:
34. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում ձևաբանության մեջ:
35. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում շարահյուսության մեջ:
36. Ի՞նչ է հոմանշությունը:
37. Ի՞նչ է շարահյուսական հոմանշությունը:
38. Ե՞րբ են բարդ բառն ու բառակապակցությունը հոմանիշներ դառնում :
39. Բացի հոլովելուց՝ ուրիշ ի՞նչ միջոցով
կարող ենք կապակցել բառերը:
40. Ո՞րն է դերբայական դարձվածը:
42. Ի՞նչ միավորի է հոմանիշ դառնում
դերբայական դարձվածը:
43. Ըստ կետադրման ՝ ի՞նչ տեսակների
են լինում դերբայական դարձվածները:
44. Ինչպես են կետադրվում նախադաս, միջադաս
և հետադաս դերբայական դարձվածները:
45.Դերբայական ո՞ր դարձվածներն
են կետադրվում:
46. Ո՞ր դեպքերում դերբայական դարձվածները չեն տրոհվում:
47. Ի՞նչ է մեջբերվող խոսքը:
48. Հեղինակի խոսքը մեջբերվող խոսքի նկատմամբ ի՞նչ դիրք
կարող է ունենալ:
49.Ի՞նչ շարադասությամբ է դրվում անուղղակի խոսքը հեղինակի խոսքի նկատմամբ:
50. Ի՞նչ շաղկապներով է կապակցվում անուղղակի խոսքը:
51. Ինչպե՞ս է կետադրվում հնչող ուղղակի
խոսքը:
52. Ինչպե՞ս է կետադրվում չհնչող ուղղակի խոսքը:
53. Ինչպե՞ս է կետադրվում կարճ ուղղակի
խոսքը:
54. Որո՞նք են բայի սեռերը:
55. Ի՞նչ լրացում են պահանջում ներգործական սեռի բայերը:
56. Ի՞նչ լրացում են պահանջում կրավորական
սեռի բայերը:
57.Նախադասության ի՞նչ հաղորդակցման
տեսակներ կան:
58. Ի՞նչ հատկանիշներ ունի պատմողական նախադասությունը:
59. Ի ՞նչ հատկանիշներ ունի հարցական
նախադասությունը :
60. Ի՞նչ հատկանիշներ ունի հարցական
նախադասությունը:
61. Ի՞նչ հատկանիշներ ունի բացականչական նախադասությունը:
62. Ի՞նչ հատկանիշներ ունի հրամայական
նախադասությունը:
63. Ի՞ նչ նպատակի են ծառայում կետադրական նշանները:
64. Որո՞նք են ժամանակակից հայերենի
կետադրական նշանները:
65. Ի՞նչ տեսակների են բաժանվում կետադրական
նշանները:
No comments:
Post a Comment