Friday, March 15, 2013

Հայոց լեզվի ստուգարքի հարցեր 10-11-րդ դասարաններ


10-րդ դասարանի հումանիտար հայերեն  հոսքի  հայոց լեզվի  ստուգարքի հարցերը
1.Որո՞նք են  մենիմաստ բառերը:
2.Որոնք են  բազմիմաստ բառերը:
3.Ո՞ր բառերն են մտնում  գործուն բառաշերտի մեջ:
4. Ո՞ր բառերն են մտնում  ոչ գործուն  բառաշերտի մեջ:
5.Ի՞նչ է հնաբանությունը:
6. Ի՞նչ տեսակների են բաժանվում հնաբանությունները:
7. Ո՞ր հնաբանություններն են կոչվում  պատմաբառեր:
8.Ո՞ր  հնաբանություններն են  կոչվում  հնաբառեր:
9. Հիմնականում  ի՞նչ նպատակով  են  գործածվում հնաբանությունները:
10.Ի՞նչ է նորաբանությունը:
11. Ի՞նչ եղանակներով են առաջանում նորաբանությունները:
12. Ի՞նչ է հեղինակային նորաբանությունը:
13. Զարգացման ո՞ր փուլերից են  բառեր անցել  ժամանակակից հայերենի բառապաշարին:
14. Որո՞նք  են համարվում նոր հայերեն բառեր:
15.Ի՞նչ է ածանցումը:
16. Ի՞նչ խոսքի մասեր են կազմվում ածանցներով:
17. Քանի՞ տեսակ են լինում ածանցներն  ըստ դիրքի:
18. Ի՞նչ է բառաբարդումը:
19. Ինչպե՞ս կարող են գրվել  բարդության բաղադրիչները:
20. Ինչպիսի՞ն  են լինում բարդությունները:
21. Ինչպե՞ս են կապակցվում  համադրական  բարդության  բաղադրիչները:
22. Ո՞ր բարդություններն են կոչվում կրկնավոր:
23. Հիմնականում    ի՞նչ խոսքի մասեր են կազմվում կրկնավորների միջոցով:
24. Ի՞նչ է հարադրումը:
25. Ի՞ նչ  տեսակների են լինում հարադրությունները:
26. Ի՞նչ տեսակների են լինում բարդ բառերը:
27. Ի՞նչ  է հապավումը:
28. Ի ՞նչ  տեսակներ ունի հապավումը:
29. Ինչպե՞ս  են գրվում տառային հապավումները:
30. Ի՞նչ  է ուսումնասիրում  բառարանագրությունը:
31. Լեզվի ո՞ր բաժիններին  է առնչվում  բառարանագրությունը:
32.Ի՞նչ  տեսակների  են բաժանվում բառարանները:
33.Ստուգաբանական բառարաններում  ի՞նչ  տեսանկյունով է ներկայանում բառը:
34. Որո՞նք են հայերենի նորագույն բացատրական բառարանները:
35.Ո՞ր  բառարանում է  տրվում բառերի ճիշտ գրությունը:
36. Ի՞նչ հիմնական  մասեր ունի տեքստը:
37. Ի՞նչ է ներկայացվում սկզբնամասում:
38.Ի՞նչ է ներկայացվում հիմնամասում:
39. Ի՞նչ է  ներկայացվում  ավարտամասում:
40. Ի՞նչ է վերնագիրը:
41. Ինչպիսի՞ն են լինում վերնագրերը:
42.Ի՞նչ  է ենթավերնագիրը:
43. Ի՞նչ է բնաբանը և ի՞նչ  դեր ունի:
44.Ի՞նչ է առաջաբանը և ի՞նչ դեր ունի:
45. Ինչո՞վ  է   տարբերվում ներածությունն առաջաբանից:
46.  Ինչո՞վ են տարբերվում  գիտական և գեղարվեստական տեքստերի առաջաբանները:
47.Ի՞նչ է վերջաբանը:
48. Ո՞րն է տեքստի հիմնական  բաղադրիչ միավորը:
49.Ի՞նչ է պարբերությունը:
50. Ինրպե՞ս  են  առանձնացվում պարբերությունները:
51.Ի՞նչ է  ծանոթագրությունը:
52. Ինչպե՞ս  են ներկայացվում ծանոթագրությունները:
53. Ի՞նչ է ցանկը  և ի՞նչ  տեսակներ   ունի:
54. Ի՞նչ է հավելվածը:
55. Ի՞նչ է ամփոփումը:
56. Ի՞նչ  է  տեղեկատվությունը:
57. Ի՞նչ միջոցներով է հաղորդվում  տեղեկատվությունը:
58. Ի՞նչ  խմբերի  են բաժանվում տեղեկատվական  ժանրերը:
59. Ի՞նչ  է ակնարկը:
60. Ե՞րբ է ձևավորվել  ակնարկի ժանրը:
61. Ի՞նչ է նշանակում ակնարկ  բառը :
62. Ի՞նչ  հիմնական  տեսակներ  ունի   ակնարկը:


10-րդ դասարանի հումանիտար հայերեն  հոսքի հայ գրականության  հարցեր

1.Ո՞վ էր հայ նոր գրականության հիմնադիրը:
2. Ե՞րբ և որտե՞ղ է ծնվել Խաչատուր Աբովյանը:
3. Ե՞րբ է Աբովյանը  բարձրացել Արարատ լեռան գագաթը:
4. Ինչպիսի՞ կրթություն է ստացել  Խաչատուր Աբովյանը:
5. Ո՞ր դպրոցների  տեսուչ է եղել Խաչատուր Աբովյանը:
6. Ինչպե՞ս է կոչվել Խ.Աբովյանի առակների ժողովածուն:
7. Ե՞րբ  է լույս տեսել Աբովյանի <<Վերք Հայաստանի >> վեպը:
8. Ի՞նչ մասերից է բաղկացած  <<Վերք Հայաստանի >>վեպը:
9. Ո՞վ է <<Վերք Հայաստանի >> վեպի գլխավոր հերոսը:
10.  Թվարկել Խաչատուր Աբովյանի  ստեղծագործությունները:
11. Թվարկել գրականության  զարգացման  այն դրույթները  , որոնք  նշել է վեպի <<Հառաջաբանում>>:
12. Ի՞նչ շրջասույթներով է հայտնի  Խաչատուր Աբովյանը:
13. Ե՞րբ և որտե՞ղ  է ծնվել  Միքայել Նալբանդյանը:
14. Ինչպիսի՞ կրթություն է ստացել Միքայել Նալբանդյանը:
15. Ինչո՞ւ է ձերբակալվել  Միքայել Նալբանդյանը  և  ու՞ր է աքսորվել: 
16. Թվարկել Միքայել Նալբանդյանի հրապարակախոսական  երկերը:
17.  Ո՞ր բանաստեղծությունների հեղինակն է Միքայել   Նալբանդյանը:
18 Միքայել Նալբանդյանի ո՞ր բանաստեղծությունն է դարձել  Հայաստանի Հանրապետության օրհներգը:
19.  Միքայել Նալբանդյանի գրական կերպարի   մարմնավորումը  ո՞ր ստեղծագործություններում ենք տեսնում:
20.Միքայել Նալբանդյանի գրաքննադատական հայացքները  ո՞ր  աշխատության մեջ ենք տեսնում:
21.ՈՒ՞մ է նվիրված  <<Ազատության  երգիչ >>շրջասույթը:
22. Ե՞րբ  և որտե՞ղ է ծնվել Պետրոս Դուրյանը:
23. Ո՞րն է  Պետրոս Դուրյանի առաջին  ստեղծագործությունը:
24. Որո՞նք  են Պետրոս Դուրյանի պատմական դրամաները:
25. Ի՞նչ  թեմաներով է  ստեղծագործել Պետրոս Դուրյանը:
26. Թվարկել Պետրոս Դուրյանի բանաստեղծությունները:
27. Խոհախրատական     թեմայով ո՞ր  բանաստեղծություններն է գրել:
28. Ի՞նչ շրջասույթով է հայտնի Պետրոս Դուրյանը:
29. Ե՞րբ և որտե՞ղ է ծնվել Հակոբ Պարոնյանը:
30. Ո՞ր հանդեսներում  ու պարբերականներում  է  աշխատել   Հակոբ Պարոնյանը:
31.Թվարկել Հակոբ Պարոնյանի   դրամատիկական գործերը:
32. Թվարկել Հակոբ Պարոնյանի  երգիծապատումները:
33.Քանի՞  ակնարկ է ընդգրկում  իր մեջ  <<Պտույտ  մը  Պոլսո թաղերու մեջ>>  շարքը :
34.Քանի՞ նովելից է բաղկացած <<Քաղաքավարության  վնասները>> ստեղծագործությունը:
35. Քանի՞ դիմանկարներից է բաղկացած <<Ազգային ջոջերը>>:
36.Ինչպիսի ՞ վեպ է <<Մեծապատիվ մուրացկանները>>:
37. Ո՞վ է <<Մեծապատիվ մուրացկաններ >> վեպի գլխավոր հերոսը:
38. Ի՞նչ նպատակով էր <<Մեծապատիվ  մուրացկաններ >> վեպի գլխավոր հերոսը եկել 
 Պոլիս:
39. ՈՒ՞մ  հետ է  հանդիպում  Աբիսողոմ աղան:
40.Քանի՞ տեսակ է լինում երգիծանքը:


10-րդ դասարանի  հումանիտար  օտար հոսքի  հայոց լեզվի  ստուգարքի հարցեր

1.Ժամանակակից հայերենում  ո՞ր բաղաձայնները  գրության և  արտասանության  տարբերություններ ունեն:
2. Ո՞ր բառերում է փ  հնչյունը   գրվում  բ  տառով:
3. Ո՞ր բառերում է ք  հնչյունը   գրվում  գ տառով:
4. Ո՞ր բառերում է թ  հնչյունը   գրվում  դ  տառով:
5. Ո՞ր բառերում է ց  հնչյունը   գրվում  ձ  տառով:
6. Ո՞ր բառերում է չ հնչյունը   գրվում  ջ  տառով:
7. Ո՞ր բառերում է խ  հնչյունը   գրվում  ղ  տառով:
8. Ո՞ր բառերում է ֆ  հնչյունը   գրվում  վ  տառով:
9. Ո՞ր բառերն  են ր- ի կամ  ռ-ի   գրության  ու արտասանության դժվարություններ առաջացնում:
10. Ո՞ր բառերում  գրվող  հ- ն է  թույլ արտասանվում :
11. Մեծատառի անհրաժեշտության  դեպքում  ինչպե՞ս  է  գրվում  և-ը:
12. Ո՞ր բառերի  սկզբում է գրվում  և :
13. Բառամիջում  ե՞րբ է գրվում  եվ  տառակապակցությունը:
14. Վանկատման և տողադարձի ժամանակ  ո՞ր  դեպքում   է գրվում  եվ :
15. Ո՞ր բառախմբերում է լինում  կրկնակ  բաղաձայն :
16. Բաղադրյալ բառերում  ե՞րբ է լինում կրկնակ բաղաձայն :
17. Հոգնակիի կազմության  ժամանակ ո՞ր  դեպքում է առաջանում  կրկնակ բաղաձայն:
18. Ի՞նչ պատճառով են  մ-ն, ժ-շ, զ-ս   բաղաձայնները  երբեմն սխալ գրում:
19.Ինչպե՞ս են գրվում կրկնավոր  բարդությունները:
20. Ինչպե՞ս են գրվում հոմանիշային , հականիշային , առնչակից  հարաբերությամբ բաղադրիչներով բառերը:
21. Ինչպե՞ս են գրվում  տարբեր  ժողովուրդներ  ու պետությոըններ անվանող  բաղադրիչներից կազմված  բառերը:
22. Ինչպե՞ս են գրվում հոդակապ ունեցող բաղադրյալ բառերը:
23.Որո՞նք են  լեզվաբանության հիմնական  բաժինները:
24. Ո՞րն է բառագիտության  ուսումնասիրության հիմնական միավորը:
25. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում  բառագիտության մեջ:
26. Ի՞նչ է բառապաշարը:
27. Ի՞նչ է արտացոլում բառապաշարը:
28. Ի՞նչ ճանապարհներով է հարստանում բառապաշարը:
29.Ի՞նչ է   փոխառությունը:
30. Հայերենում  քանի՞ փոխառյալ  արմատ կա  ըստ Հ.Աճառյանի հաշվումների:
31. Ո՞ր  լեզուներից է հայերենը հիմնականում  բառեր  փոխառել:
32.Ի՞նչ է  բառապատճենումը:
33. Ի՞նչ է իմաստային  պատճենումը:
34. Ե՞րբ է  փոխառությունը  վերածվում  օտարաբանության :
35. Ո՞ր բառերի  փոխառումն է անհրաժեշտ:
36.Ի՞նչ մոտեցում է անհրաժեշտ  փոխառությունների  գործածության հարցում:
37. Ի՞նչ սկզբունքներով են  դասակարգվում  բառերը:
38. Ըստ  ձևի և իմաստի  դասակարգելիս  ի՞նչ  հատկանիշներ են  հաշվի առնվում:
39. Որո՞նք են հոմանիշ բառերը:
40. Ի՛նչ տեսակների են բաժանվում  հոմանիշները:
41. Որո՞նք են  համանիշները:
42. Որո՞նք  են  նույնանիշները:
10-րդ դասարանի   ոչ հումանիտար տնտեսագիտական  հոսքի  հայոց լեզվի  ստուգարքի հարցերը
1.Որո՞նք են  մենիմաստ բառերը:
2.Որոնք են  բազմիմաստ բառերը:
3.Ո՞ր բառերն են մտնում  գործուն բառաշերտի մեջ:
4. Ո՞ր բառերն են մտնում  ոչ գործուն  բառաշերտի մեջ:
5.Ի՞նչ է հնաբանությունը:
6. Ի՞նչ տեսակների են բաժանվում հնաբանությունները:
7. Ո՞ր հնաբանություններն են կոչվում  պատմաբառեր:
8.Ո՞ր  հնաբանություններն են  կոչվում  հնաբառեր:
9. Հիմնականում  ի՞նչ նպատակով  են  գործածվում հնաբանությունները:
10.Ի՞նչ է նորաբանությունը:
11. Ի՞նչ եղանակներով են առաջանում նորաբանությունները:
12. Ի՞նչ է հեղինակային նորաբանությունը:
13.Ի՞նչ է ածանցումը:
14. Ի՞նչ խոսքի մասեր են կազմվում ածանցներով:
15. Քանի՞ տեսակ են լինում ածանցներն  ըստ դիրքի:
16. Ի՞նչ է բառաբարդումը:
17. Ինչպե՞ս կարող են գրվել  բարդության բաղադրիչները:
18. Ինչպիսի՞ն  են լինում բարդությունները:
19. Ինչպե՞ս են կապակցվում  համադրական  բարդության  բաղադրիչները:
20. Ո՞ր բարդություններն են կոչվում կրկնավոր:
21. Հիմնականում    ի՞նչ խոսքի մասեր են կազմվում կրկնավորների միջոցով:
22. Ի՞նչ է հարադրումը:
23. Ի՞ նչ  տեսակների են լինում հարադրությունները:
24. Ի՞նչ տեսակների են լինում բարդ բառերը:
25. Ի՞նչ  է հապավումը:
26. Ի ՞նչ  տեսակներ ունի հապավումը:
27. Ինչպե՞ս  են գրվում տառային հապավումները:
28.. Ի՞նչ  է ուսումնասիրում  բառարանագրությունը:
29. Լեզվի ո՞ր բաժիններին  է առնչվում  բառարանագրությունը:
30.Ի՞նչ  տեսակների  են բաժանվում բառարանները:
31.Ստուգաբանական բառարաններում  ի՞նչ  տեսանկյունով է ներկայանում բառը:
32. Որո՞նք են հայերենի նորագույն բացատրական բառարանները:
33.Ո՞ր  բառարանում է  տրվում բառերի ճիշտ գրությունը:
34. Ի՞նչ հիմնական  մասեր ունի տեքստը:
35. Ի՞նչ է ներկայացվում սկզբնամասում:
36.Ի՞նչ է ներկայացվում հիմնամասում:
37. Ի՞նչ է  ներկայացվում  ավարտամասում:
38. Ի՞նչ է վերնագիրը:
39. Ինչպիսի՞ն են լինում վերնագրերը:
40.Ի՞նչ  է ենթավերնագիրը:
41. Ի՞նչ է բնաբանը և ի՞նչ  դեր ունի:
42.Ի՞նչ է առաջաբանը և ի՞նչ դեր ունի:
43. Ինչո՞վ  է   տարբերվում ներածությունն առաջաբանից:
44.  Ինչո՞վ են տարբերվում  գիտական և գեղարվեստական տեքստերի առաջաբանները:
45.Ի՞նչ է վերջաբանը:
46. Ո՞րն է տեքստի հիմնական  բաղադրիչ միավորը:
47.Ի՞նչ է պարբերությունը:
48.. Ինրպե՞ս  են  առանձնացվում պարբերությունները:
49.Ի՞նչ է  ծանոթագրությունը:
50. Ինչպե՞ս  են ներկայացվում ծանոթագրությունները:
51. Ի՞նչ է ցանկը  և ի՞նչ  տեսակներ   ունի:
52. Ի՞նչ է հավելվածը:
53. Ի՞նչ է ամփոփումը:
54. Ի՞նչ  է  տեղեկատվությունը:
55. Ի՞նչ միջոցներով է հաղորդվում  տեղեկատվությունը:
56. Ի՞նչ  խմբերի  են բաժանվում տեղեկատվական  ժանրերը:
57. Ի՞նչ  է ակնարկը:
58. Ե՞րբ է ձևավորվել  ակնարկի ժանրը:
59. Ի՞նչ է նշանակում ակնարկ  բառը :
60. Ի՞նչ  հիմնական  տեսակներ  ունի   ակնարկը:
61.Ի՞նչ է  թղթակցությունը:
62. Ի՞նչ հիմնական տեսակների են լինում  թղթակցությունները:
63. Ի՞նչ է  ռեպորտաժը:
64. Ի՞նչ  ծագում ունի ռեպորտաժ բառը:
65. Ի՞նչ հիմնական  տեսակների է լինում   ռեպորտաժ բառը:
66. Ի՞նչ է հարցազրույցը:
67. Ի՞նչ  պահվածք  պետք է  ունենա հարցազրույց վարողը:
68. Իրադրությամբ պայմանավորված ՝ ինչպիսի՞ հարցեր  կարող եք տալ հարցազրույց  վարելիս:

11-րդ դասարանի հումանիտար   հայերեն և օտար հոսքերի  հայոց լեզվի ստուգարքի հարցեր

1.Ի՞նչ է  խոնարհումը:
2. Որո՞նք են բայի  եղանակները:
3. Որո՞նք են բայի հիմնական ժամանակները:
4. Ի՞նչ է ցույց տալիս բայի  դեմքը:
5.Ի՞նչ  է ցույց տալիս   բայի թիվը:
6. Ինչպե՞ս են  արտահայտում  գործողությունը  դրական խոնարհման բայերը:
7. Ինչպե՞ս  են արտահայտում   գործողությունը  ժխտական  խոնարհման  բայերը:
8. Ո՞րն է օժանդակ բայը , քանի՞ ժամանակ ,  դեմք  և թիվ  ունի :
9. Ի՞նչ է հարացույցը:
10. Ի՞նչ է ցույց տալիս սահմանական եղանակը:
11. Քանի՞ ժամանակաձև ունի սահմանական եղանակը ,և որոնք են դրանք:
12. Որո՞նք են սահմանական եղանակի բաղադրյալ ժամանակաձևերը:
13.Ո՞րն է սահմանական եղանակի միակ  պարզ ա ժամանակաձևը:
14. Ինչպե՞ս են կազմվում սահմանական եղանակի  բաղադրյալ  ժամանակաձրերը:
15. Ի՞նչ   վերջավորություններով է կազմվում  անցյալ կատարյալը:
16. Ի՞նչ է ցույց տալիս  հրամայական եղանակը:
17. Քանի ՞ ժամանակաձև ունի  հրամայական եղանակը:
18.Որո՞նք են   հրամայական եղանակի  բայաձևերի  վերջավորությունները:
19. Ի՞նչ  է ցույց տալիս  ըղձական եղանակը:
20. Որո՞նք են ըղձական եղանակի  կամանակաձևերը:
21. Ի՞նչ  վերջավորություններով են կազմվում ըղձական եղանակի ժամանակաձևերը:
22. Ի՞նչ է ցույց  տալիս  ենթադրական եղանակը:
23. Քանի՞ ժամանակաձև ունի ենթադրական  եղանակը:
24. Ինչպե՞ս են կազմվում  ենթադրական  եղանակի  ժամանակաձևերը:
25. Ի՞նչ է ցույց տալիս  հարկադրական   եղանակը:
26. Ի՞նչ  ժամանակաձևեր  ունի հարկադրական եղանակը:
27. Ինչպե՞ս  է կազմվում  հարկադրական եղանակի  ժամանակաձևերը:
28. Ի՞նչ են  արտահայտում ժխտական  խոնարհման  բայերը:
29. Ինչպե՞ս են կազմվում  ժխտական   ժամանակաձևերը:
30. Որո՞նք են  լեզվզբանության  բաժինները:
31. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում  հնչյունաբանության  մեջ:
32. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում  բառագիտության մեջ :
33. Ի՞նչ ենթաբաժիններից է կազմված  քերականությունը:
34. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում  ձևաբանության  մեջ:
35. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում  շարահյուսության  մեջ:
36. Ի՞նչ է հոմանշությունը:
37. Ի՞նչ է շարահյուսական հոմանշությունը:
38. Ե՞րբ են բարդ բառն  ու բառակապակցությունը  հոմանիշներ դառնում :
39. Բացի հոլովելուց՝ ուրիշ ի՞նչ միջոցով  կարող  ենք  կապակցել բառերը:
40. Ո՞րն է դերբայական  դարձվածը:
42. Ի՞նչ միավորի է հոմանիշ դառնում  դերբայական դարձվածը:
43. Ըստ  կետադրման ՝ ի՞նչ տեսակների են լինում դերբայական  դարձվածները:
44. Ինչպես են կետադրվում  նախադաս,  միջադաս  և հետադաս  դերբայական  դարձվածները:
 45.Դերբայական  ո՞ր  դարձվածներն են  կետադրվում:
46. Ո՞ր դեպքերում  դերբայական  դարձվածները չեն  տրոհվում:

11-րդ  դասարանի  հումնիտար  հայերեն հոսքի հայ գրականության  ստուգարքի հարցեր

1.Ո՞ր թվականին  է լույս տեսել  Վահան  Տերյանի <<Մթնշաղի անուրջներ>> ժողովածուն և քանի՞ բանաստեղծությունից է բաղկացած այն:
2. Ո՞ր թվականին է լույս տեսել  <<Գիշեր և հուշեր >> շարքը և քանի՞ բանաստեղծությունից է  բաղկացած այն:
3.  Ե՞րբ է լույս տեսել << Ոսկի հեքիաթ >>  շարքը և  ո՞ր գրողից է բնաբան  վերցրել :
4. Ե՞րբ էլույս տեսել <<Ոսկե շղթա >> շարքը և քանի՞ բանաստեղծությունից է այն կազմված:
5. Ի՞նչ է տրիոլետը:
6.Ի՞նչ է գազելը:
7. Ե՞րբ է լույս տեսել  <<Կատվի դրախտ >> շարքը և ի՞նչ  արտահայտեց  բանաստեղծը  այդտեղ:
8. Ո՞ր  թվականին է լույս տեսել  <<Երկիր Նաիրի>>  շարքը և ի՞նչ թեմայով է գրված այն:
9.Թվարկել  <<Երկիր Նաիրի >>շարքի բանաստեղծություններից հինգը:
10.Ի՞նչ  թեմաներով է ստեղծագործել  Վահան Տերյանը: 
11. Վահան Տերյանը  ե՞րբ և որտե՞ղ է   հանդես եկել <<Հայ գրականության  գալիք օրը >>  զեկուցմամբ:
 12. Ի՞նչ մասերից  է բաղկացած   <<Հայ գրականության  գալիք օրը >> հոդվածը:
13. Ի՞նչ  ննորամուծությունների հեղինակ էր Վահան Տերյանը:
14. Ո՞վ է հայ նորագույն գրականության   հիմնադիրը :
15.Ի՞նչ փուլեր է ընդգրկում նորագույն  շրջանի  հայ գրականությունը:
16. Գրական ի՞նչ  ուղղություններ կային 20-րդ դարի սկզբին:
17. Ե՞րբ և որտե՞ղ է ծնվել Եղիշե Չարենցը:
18 . Ի՞ նչ է  Եղրշե Չարենցի   տոհմական   ազգանունը:
19.  Ինչպիսի՞ կրթություն է  ստացել Եղիշե Չարենցը :
20. Գրական ի՞նչ  խմբակներ  է  հիմնել  Եղիշե Չարենցը:
21.Ի՞նչ թեմաներով է ստեղծագործել Եղիշե Չարենցը:
22. Հայրենիքին նվիրված  ի՞նչ պոեմներ է գրել Եղիշե Չարենցը:
23. Հայրենիքին  նվիրված ո՞ր պոեմն էր գրված ականատեսի աչքերով և ո՞ր թվականին է այն գրվել:
24.Ի՞նչ կառուցվածքային   յուրահատկություն ունի  <<Ամբոխները խելագարված>>պոեմը:
25. Ո՞ր թվականին է լույս տեսել  <<Ծիածան >> շարքը և ու՞մ է նվիրված:
26. Ո՞ր թվականին է լույս տեսել <<Տաղարան >>  շարքը և ու՞մ է այն նվիրված:
27.  Ի՞նչ կառուցվածքային  յուրահատկություն ունի  <<Տաղարան >> շարքը:
28.   Ի՞նչ ժանրի ստեղծագործություն է  <<Երկիր Նաիրին>> :
29. Ի՞նչ մասերից է բաղկացած <<Երկիր Նաիրին>> :
30.Ո՞ր թվականին է լույս տեսել <<Գիրք ճանապարհին>> ժողովածուն ,ի՞նչ ճակատագիր ունեցավ այն:
31. Ո՞ր ստեղծագործությունն է Եղիշե  Չարենցը նվիրել Խաչատուր Աբովյանին :
32. Ե՞րբ է լույս տեսել <<Նավզիկե >>  պոեմը և ի՞նչ է համարել այն հեղինակը:
33.  Ե՞րբ և որտե՞ղ էծնվել Դերենիկ Դեմիրճյանը:
34. Ո՞րն է   Դերենիկ Դեմիրճյանի տոհմական ազգանունը:
35. Որտե՞ղ է սովորել  Դերենիկ Դեմիրճյանը:
36. Ի՞նչ  ժանրի ստեղծագործություններ է գրել  Դերենիկ Դեմիրճյանը:
37.  Ո՞ր թվականին է  լույս տեսել  <<Քաջ Նազար>> կատակերգությունը ,և  ժողովրդական  ո՞ր հեքիաթից է օգտվել:
38. Ի՞նչն էր քննադատում  Դեմիրճյանը <<Քաջ Նազար>> կատակերգության մեջ:
39. Թվարկել  Դեմիրճյանի  պատմվածքները:
40.Ովքե՞ր  են  Դեմիրճյանի պատմվածքների  հերոսները:
11-րդ դասարանի   ոչ  հումանիտար   տնտեսագիտական  հոսքի  հայոց լեզվի ստուգարքի հարցեր

1.Ի՞նչ է  խոնարհումը:
2. Որո՞նք են բայի  եղանակները:
3. Որո՞նք են բայի հիմնական ժամանակները:
4. Ի՞նչ է ցույց տալիս բայի  դեմքը:
5.Ի՞նչ  է ցույց տալիս   բայի թիվը:
6. Ինչպե՞ս են  արտահայտում  գործողությունը  դրական խոնարհման բայերը:
7. Ինչպե՞ս  են արտահայտում   գործողությունը  ժխտական  խոնարհման  բայերը:
8. Ո՞րն է օժանդակ բայը , քանի՞ ժամանակ ,  դեմք  և թիվ  ունի :
9. Ի՞նչ է հարացույցը:
10. Ի՞նչ է ցույց տալիս սահմանական եղանակը:
11. Քանի՞ ժամանակաձև ունի սահմանական եղանակը ,և որոնք են դրանք:
12. Որո՞նք են սահմանական եղանակի բաղադրյալ ժամանակաձևերը:
13.Ո՞րն է սահմանական եղանակի միակ  պարզ ա ժամանակաձևը:
14. Ինչպե՞ս են կազմվում սահմանական եղանակի  բաղադրյալ  ժամանակաձրերը:
15. Ի՞նչ   վերջավորություններով է կազմվում  անցյալ կատարյալը:
16. Ի՞նչ է ցույց տալիս  հրամայական եղանակը:
17. Քանի ՞ ժամանակաձև ունի  հրամայական եղանակը:
18.Որո՞նք են   հրամայական եղանակի  բայաձևերի  վերջավորությունները:
19. Ի՞նչ  է ցույց տալիս  ըղձական եղանակը:
20. Որո՞նք են ըղձական եղանակի  կամանակաձևերը:
21. Ի՞նչ  վերջավորություններով են կազմվում ըղձական եղանակի ժամանակաձևերը:
22. Ի՞նչ է ցույց  տալիս  ենթադրական եղանակը:
23. Քանի՞ ժամանակաձև ունի ենթադրական  եղանակը:
24. Ինչպե՞ս են կազմվում  ենթադրական  եղանակի  ժամանակաձևերը:
25. Ի՞նչ է ցույց տալիս  հարկադրական   եղանակը:
26. Ի՞նչ  ժամանակաձևեր  ունի հարկադրական եղանակը:
27. Ինչպե՞ս  է կազմվում  հարկադրական եղանակի  ժամանակաձևերը:
28. Ի՞նչ են  արտահայտում ժխտական  խոնարհման  բայերը:
29. Ինչպե՞ս են կազմվում  ժխտական   ժամանակաձևերը:
30. Որո՞նք են  լեզվզբանության  բաժինները:
31. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում  հնչյունաբանության  մեջ:
32. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում  բառագիտության մեջ :
33. Ի՞նչ ենթաբաժիններից է կազմված  քերականությունը:
34. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում  ձևաբանության  մեջ:
35. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում  շարահյուսության  մեջ:
36. Ի՞նչ է հոմանշությունը:
37. Ի՞նչ է շարահյուսական հոմանշությունը:
38. Ե՞րբ են բարդ բառն  ու բառակապակցությունը  հոմանիշներ դառնում :
39. Բացի հոլովելուց՝ ուրիշ ի՞նչ միջոցով  կարող  ենք  կապակցել բառերը:
40. Ո՞րն է դերբայական  դարձվածը:
42. Ի՞նչ միավորի է հոմանիշ դառնում  դերբայական դարձվածը:
43. Ըստ  կետադրման ՝ ի՞նչ տեսակների են լինում դերբայական  դարձվածները:
44. Ինչպես են կետադրվում  նախադաս,  միջադաս  և հետադաս  դերբայական  դարձվածները:
 45.Դերբայական  ո՞ր  դարձվածներն են  կետադրվում:
46. Ո՞ր դեպքերում  դերբայական  դարձվածները չեն  տրոհվում:
47. Ի՞նչ է  մեջբերվող խոսքը:
48. Հեղինակի խոսքը  մեջբերվող  խոսքի նկատմամբ  ի՞նչ դիրք  կարող է ունենալ:
49.Ի՞նչ  շարադասությամբ է դրվում անուղղակի  խոսքը հեղինակի խոսքի նկատմամբ:
50. Ի՞նչ  շաղկապներով է  կապակցվում անուղղակի խոսքը:
51. Ինչպե՞ս է կետադրվում  հնչող  ուղղակի  խոսքը:
52. Ինչպե՞ս    է   կետադրվում չհնչող  ուղղակի խոսքը:
53. Ինչպե՞ս է  կետադրվում կարճ  ուղղակի  խոսքը:
54. Որո՞նք են բայի սեռերը:
55. Ի՞նչ  լրացում են  պահանջում ներգործական սեռի բայերը:
56. Ի՞նչ  լրացում են պահանջում կրավորական սեռի բայերը:
57.Նախադասության  ի՞նչ  հաղորդակցման  տեսակներ կան:
58. Ի՞նչ  հատկանիշներ ունի  պատմողական նախադասությունը:
59. Ի ՞նչ հատկանիշներ ունի  հարցական նախադասությունը :
60. Ի՞նչ հատկանիշներ ունի  հարցական նախադասությունը:
61. Ի՞նչ  հատկանիշներ ունի  բացականչական նախադասությունը:
62. Ի՞նչ հատկանիշներ ունի  հրամայական նախադասությունը:
63. Ի՞ նչ  նպատակի են ծառայում  կետադրական նշանները:
64. Որո՞նք են  ժամանակակից հայերենի կետադրական նշանները:
65. Ի՞նչ տեսակների են  բաժանվում կետադրական նշանները:



No comments:

Post a Comment

circle.am