2013թմարտի 28-ին Երևանի N 198 ավագ դպրոցում կազմակերպպեց սեմինար
Բնագիտական մեթոդ միավորման ուսուցիչների համար:
Թեման`<<Կիսամյակային ամփոփիչ գրավոր աշխատանքների կազմում-9-րդ դասարանների համար>>:
Սեմինարը վարում էր `N 198 ավագ դպրոցի բնագիտության ՄՄ նախագահ `Զ.Սիրունյանը:
Սեմինարին մասնակցում էին`N186,197 հիմնական դպրոցների և N43,N42, N 198 ավագ դպրոցների `կենսաբանության,քիմիայի,ֆիզիկայի և աշխարհագրության/թվով 18 ուսուցիչ/:
Թեման`<<Կիսամյակային ամփոփիչ գրավոր աշխատանքների կազմում-9-րդ դասարանների համար>>:
Սեմինարը վարում էր `N 198 ավագ դպրոցի բնագիտության ՄՄ նախագահ `Զ.Սիրունյանը:
Սեմինարին մասնակցում էին`N186,197 հիմնական դպրոցների և N43,N42, N 198 ավագ դպրոցների `կենսաբանության,քիմիայի,ֆիզիկայի և աշխարհագրության/թվով 18 ուսուցիչ/:
Զ.Սիրունյանը ողջունեց ներկաներին և ներկայացրեց սեմինարի թեման
և կազմակերպման նպատակը:Ներկայացվեց թեսթերի կազման սկզբունքները;
Թեստերը
կազմելիս անհրաժեշտ է հաշվի առնել
1. Առաջադրանքների քանակը
2. Առաջադրանքներին տրվող միավորները
3. Գրավոր աշխատանքին հատկացվող ժամանակը:
Թեստերի
կազմման սկզբունքները քննարկելուց հետո ,ուսուցիչները բաժանվում են խմբերի ըստ առարկաների`քիմիա,ֆիզիկա,կենսաբանություն,աշխարհագրություն,և
յուրաքանչյուր խումբ կազմում է ըստ իր առարկայի կիսամյակային ամփոփիչ գրավոր աշխատանքի
թեստ:
Սիրունյանը շրջում էր և ուղղորդում սեմինարի մասնակիցներին:
Սիրունյանը շրջում էր և ուղղորդում սեմինարի մասնակիցներին:
Ներկայացնենք
պատրաստված նմուշներ`
Սեմինարի
մասնակիցները ներկայացրեցին իրենց կածիքները կատարված աշխատանքի մասին:
ԿԻՍԱՄՅԱԿԱՅԻՆ ԱՄՓՈՓԻՉ ԳՐԱՎՈՐ ԱՇԽԱՏԱՆՔ
ԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԻՑ
Անուն
ազգ -----------------------------------------------------------------------------9
դասարան
1.Տալ
գենի սահմանումը----------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------
2
Ընտրել ճիշտ պատասխանը
Օրգանիզմի բոլոր գեների ամբողջությունը
կոչվում է
ա.գենոտիպ 2. ֆենոտիպ 3.կարիոտիպ 4. Գենոմ
3.Մենդելի
առաջին օրենքը կոչվում է
1.ճեղքավորման 2. Միակերպության
3. Գեների անկախ բաշխման 4. Ճիշտ պատասխանը
բացակայում է
4.
Էվոլյուցիայի շարժիչ ուժերն են
1. գոյության կռիվ, ժառանգական փոփոխոկանություն,
բնական ընտրություն
2. ժառանգական փոփոխականություն, արհեստական ընտրություն, գոյության կռիվ
3. արոմորֆոզ, դեգեներացիա, իդիոադապտացիա
4. ոչ ժառանգական փոփոխականություն,
գոյության կռիվ
5.
էվոլյուցիայի գլխավոր ուղիներն են
1. արոմորֆոզ, իդիոադապտացիա, դեգեներացիա
2. տարամիտում, միմիկրիա, դեգեներացիա
3. բնական ընտրոիթյուն, արոմորֆոզ,
իդիոադապտացի
4. դեգեներացիա, արոմորֆոզ, գոյոււթյան
կռիվ
6.
Որ բնութագիրն է վերաբերում արոմորֆոզին
1. տանում է դեպի կազմավորվածության
ընդհանուր վերելք
2. նեղ հարմարանք խիստ սահանափակ
պայմանների նկատմամբ
3. բարձրացնում է կենսագործունեության ինտենսիվությունը
4. որպես օրինակ կարող է ծառայել
ծաղկի առաջացումը
5. որպես օրինակ կարող է ծառայել
կատվազգիների մարմնի տափակության առաջացումը
1.Ա,բ,գ, 2. Ա,գ,ե 3.
Ա,գ,դ 4. Բ,դ,ե
7. Մարդկանց բազմամատությունը ժառանգվում
է որպես աուտոսոմային դոմինանտ հատկանիշ: Ընտանիքում, որտեղ կինը բազմամատ էր, իսկ
ամուսինը ըստ այդ հատկանիշի նորմալ, ծնվեց նորմալ երեխա: Գտնել այդ ընտանիքում հաջորդ
երեխայի ըստ այդ հատկանիշի նորմալ ծնվելու հավանականությունը:
8. Համապատասխանեցնել էվոլյուցիոն փոփոխականությունըհամապատասխան էվոլյուցիոն
ուղու հետ
Էվոլյուցիոն փոփոխություն էվոլյուցիոն ուղի
Ա, տաքարյունության առաջացում 1. Արոմորֆոզ
Բ. քառախորշ սրտի առաջացում 2.իդիոադապտացիա
Գ. գաղձի տերևի անհետացում 3. Դեգեներացիա
Դ. կամբալայինների մարմնրի տափակության
առաջացում
Ե. Պտուղների տարածման հարմարանքների
առաջացում
Զ. Միջատներով փոշոտվող բույսերի
նեկտարանոցների առաջացում
9.
Ընտրել ճիշտ պնդումները
1.Կենսացենոզում միջատները համարվում
են կոնսումենտներ
2. Լույսը, խոնավությունը, ջերմությունը
համարվում են բիոտիկ գործոններ
3. Հեմոֆիլիան և դալտոնիզմը ժառանգվում
են աուտոսոմային դոմինանտ գեներով
4. Հիբրիդոլոգիական մեթոդի հեղինակը
Մենդելն է
5. Մրցակցությունը, սիմբիոզը, գիշատչությունը
գոյության կռվի տարատեսակներ են
6. Մարդու մոտ իգական հոմոգամետություն
է
10.
Թվարկել էվոլյուցիայի գլխավոր ուղիները և նկարագրել արոմորֆոզը
No comments:
Post a Comment