Մարտի 19-ին N198 ավագ դպրոցում կազմակերպվեց սեմինար
դասղեկների համար <<Ծնողական ժողովների կազմակերպման և անցկացման մեթոդիկա>>թեմայով:
Դպրոցի և սովորողի ընտանիքի համագործակցությունը երկարատև և նպատակաուղղված աշխատանք
է,որը նախատեսում է երեխայի հանդեպ միասնական պահանջների մշակում,դաստիարակչական խնդիրների
հստակեցում և այդ խնդիրների իրականացման ուղղությամբ մանկավարժների և ծնողների համատեղ
գործունեության ծրագրի մշակում:
Ծնող դպրոց համագործակցության գլխավոր ձևերից են դասարանական ծնողական ժողովները:
Սեմինարը վարեց Երևանի N 198 ավագ դպրոցի տնօրենի ՄԿԱ տեղակալ`Ն.Հովսեփյանը:
Սեմինարին մասնակցում էին N 88 , N 186 հիմնական դպրոցների և N 198 ավագ դպրոցի դասղեկները:
Ծնող դպրոց համագործակցության գլխավոր ձևերից են դասարանական ծնողական ժողովները:
Սեմինարը վարեց Երևանի N 198 ավագ դպրոցի տնօրենի ՄԿԱ տեղակալ`Ն.Հովսեփյանը:
Սեմինարին մասնակցում էին N 88 , N 186 հիմնական դպրոցների և N 198 ավագ դպրոցի դասղեկները:
- Ղազարյան Ռոմելա N 88 հիմնական դպրոց
- Թադևոսյան Զվարթ N 88 հիմնական դպրոց
- Գորբաչովա Լյուբով N 88 հիմնական դպրոց
- Սարգսյան Արև N 186 հիմնական դպրոց
- Սահակյան Էլմիրա N 186 հիմնական դպրոց
- Հովսեփյան Լենա N 186 հիմնական դպրոց
- Մալխասյան Աննա N 186 հիմնական դպրոց
- Սիմոնյան Նունիկ N 186 հիմնական դպրոց
- Սահակյան Սահականույշ N 186 հիմնական դպրոց
- Վարդանյան Նունիկ N 186 հիմնական դպրոց
- Սայադյան Մարինե N 198 ավագ դպրոց
- Մեսրոպյան Մարինե N 198 ավագ դպրոց
- Ապրեսյան Մարինե N 198 ավագ դպրոց
- Թորոսյան Նոնա N 198 ավագ դպրոց
- Գրիգորյան Լիլիթ N 198 ավագ դպրոց
- Գրիգորյան Ռուզաննա N 198 ավագ դպրոց
- Գևորգյան Գոհար N 198 ավագ դպրոց
- Նավասարդյան Մարինե N 198 ավագ դպրոց
- Ասլիբեկյան Արմինե N 198 ավագ դպրոց
- Մելիքյան Արմինե N 198 ավագ դպրոց
- Բալայան Լուսինե N 198 ավագ դպրոց
- Մելքոնյան Հռիփսիմե N 198 ավագ դպրոց
- Սաֆարյան Լիանա N 198 ավագ դպրոց
Սեմինարի մասնակիցներին ողջունեց և արդյունավետ աշխատանքային օր մաղթեց դպրոցի տնօրեն `Ա.Թորոսյանը:
Սեմինարը բաղկացած էր երկու մասից`տեսական և գործնական:
Ն.Հովսեփյանը նախ ողջունեց ներկաներին և հետո ներկայացրեց սեմինարի տեսական մասը:Ներկայացված շնորհանդեսը իր մեջ ներառում էր ծնողական ժողովների նախապատրաստման կանոնները,անցկացման փուլերը և կազմակերպման առանձնահատկությունները:
Տեսական հատվածն ավարտելուց հետո սեմինարի մասնակիցները բաժանվեցին խմբերի`յուրաքանչյուր խմբում երեքական ուսուցիչ,ստացան անհրաժեշտ նյութերը և անհատական հանձնարարությունները `որոնք նախապես տեղադրված էին նեթբուքերում:
Գործնական մասը բաղկացած էր հետևյալ հանձնարարություններց
Սեմինարը բաղկացած էր երկու մասից`տեսական և գործնական:
Ն.Հովսեփյանը նախ ողջունեց ներկաներին և հետո ներկայացրեց սեմինարի տեսական մասը:Ներկայացված շնորհանդեսը իր մեջ ներառում էր ծնողական ժողովների նախապատրաստման կանոնները,անցկացման փուլերը և կազմակերպման առանձնահատկությունները:
Տեսական հատվածն ավարտելուց հետո սեմինարի մասնակիցները բաժանվեցին խմբերի`յուրաքանչյուր խմբում երեքական ուսուցիչ,ստացան անհրաժեշտ նյութերը և անհատական հանձնարարությունները `որոնք նախապես տեղադրված էին նեթբուքերում:
Գործնական մասը բաղկացած էր հետևյալ հանձնարարություններց
- Կազմել հարցաթերթ ուսուցիչների համար/ հարցեր, որոնց պատասխանելով ուսուցիչները Ձեզ կհուշեն, թե ինչ թեմայով պետք է կազմակերպվի ծնողական ժողովը:/
- Կազմել հարցաթերթ ծնողների համար:/Գրել այն հարցերը, որոնց պատասխանելով ծնողներև Ձեզ կհուշեն, թե ինչ թեմայով եք կազմակերպելու ժողովը:/
- Ընտրել ծնողական ժողովի թեման:
- Կազմել ծնողական ժողովի համառոտ պլանը:
- Կազմել ծնողական ժողովի արձանագրությունը: /օգտվելով տրված օրինակից/
Սեմինարի մասնակիցները մեծ ոգևորվածությամբ աշխատեցին և հաճույքով ներկայացրեցին իրենց աշխատանքները:
Յուրաքանչյուր խմբի աշխատանքը ներկայացնելուց հետո ծավալվեց քննարկում և հարցերի պարզաբանումներ:
Յուրաքանչյուր խմբի աշխատանքը ներկայացնելուց հետո ծավալվեց քննարկում և հարցերի պարզաբանումներ:
Սեմինարն անցավ ջերմ մթնոլորտում և ամենակարևորը ծառայեց իր նպատակին: Մասնակիցները նշեցին , որ նմանատիպ աշխատանքների կազմակերպումը նպաստում է գիտելիքների շտեմարանների հարստացմանը , փորձի փոխանակմանը և արդյունավետ համագործակցությանը:
No comments:
Post a Comment