Thursday, March 28, 2013

Սեմինար ՛՛Կիսամյակային ամփոփիչ աշխատանք՛՛ թեմայով:

        2013թ-ի մարտի 27-ին տեղի ունեցավ N 198 ավագ, N 186, N197 հիմնական դպրոցների հայոց լեզվի և հայ գրականության մմ նախագահների և 9-րդ դասարանում դասավանդող ուսուցիչների մասնակցությամբ սեմինար «Կիսամյակային գրավոր աշխատանք» թեմայով:
      Սեմինարի սկզբում բացման խոսքով հանդես եկավ ուսումնական գծով տնօրենի տեղակալ Ս.Խաչատրյանը, որը նշեց, որ այս սեմինարի հիմնական նպատակն է  կազմել ընդհանուր կիսամյակային ամփոփիչ աշխատանքի նմուշ 9-րդ դասարանների համար:
     Բոլոր դպրոցների ներկայացուցիչները ներկայացրեցին իրենց գրավոր աշխատանքների կազմման սկզբունքները և գնահատման համակարգը , որից հետո նրանց առաջարկվեց ստեղծել  9-րդ դասարանի  հայոց լեզվի ր հայ գրականության կիսամյակային գրավոր աշխատանքի նմուշ՝ պահպանելով հետևյալ սկզբունքները՝

 1. առաջադրանքների քանակը
 2. առաջադրանքներին տրվող միավորները
 3. գրավոր աշխատանքին հատկացվող ժամանակը

      Ուսուցիչները բաժանվեցին խմբերի և համատեղ աշխատանքի արդյունքում ստեղծեցին  կիսամյակային գրավոր աշխատանքների նմուշներ՝ պահպանելով բոլոր հիմնական սկզբունքները: Կայացավ նաև պայմանավորվածություն, որ բոլոր մասնակից դպրոցներում այդ գրավոր աշխատանքները անց են կացվելու նույն սկզբունքով, որը հետագայում հնարավորություն կտա համատեղ քննարկել և վերլուծել արդյունքները:












9-րդ դասարանի կիսամյակային ամփոփիչ գրավավոր աշխատանքի նմուշ

1.Քանի± տեսակ  են լինում բարդ նախադասությունները./ ճիշտ պատասխանը` 0,5 միավոր/

ա/ համադասական և ստորդասական
բ/ համադասական ևհամառոտ
գ/ստորադասական և պատմողական
դ/համառոտ և ընդարձակ

2. Որո±նք են բարդ ստորադասական նախադասության կապակցման միջոցները. ./ ճիշտ պատասխանը` 0,5 միավոր/

ա/համադասական և ստորադասական շաղկապները
բ/ համադասական շաղկապներ և հարաբերական դերանուններ
գ/ ստորադասական շաղկապներ և հարաբերական դերանուններ
դ/համադասական շաղկապներ և վերաբերականներ

3. Ո±ր դեպքում է ստորադաս նախադասությունը տրոհվում  ստորակետերով. ./ ճիշտ պատասխանը` 0,5 միավոր/
ա/նախադաս
բ/ հետադաս
գ/ միջադաս
դ/դերբայական դարձված

4.Ո±ր նախադասությունը  բարդ ստորադասական չէ. ./ ճիշտ պատասխանը` 0,5 միավոր/

ա/ Նա գիտեր, որ այդ ամենը սուտ է:
բ/ Այս անլուր հանդգնությունն այնքան անակնկալ էր, որ Շապուհը մի ակնթարթ շփոթվեց:
գ/Նա  անհամբեր սպասում էր նոր լուրերի`անընդհատ նայելով դուրս:
դ/ Ամեն ինչ արվել էր այնպես  ,ինչպես  նախատեսված  էր:

5 . Ո±ր շարքում են միայն ստորադասական  շաղկապներ. / ճիշտ պատասխանը` 0,5 միավոր/

ա/  քանի որ, իսկ, թե, որպեսզի
բ/  եթե, որովհետև, թեպետ , որ
գ/ բայց, քանզի ,ապա ,և
դ/ կամ , սակայն , ու,  մինչև

6.Ո±ր շարքում են միայն հարաբերական դերանուններ./ ճիշտ պատասխանը` 0,5 միավոր/

ա/ երբ, ուր, կամ, քանի
բ/ ինչպես, որովհետև, բայց , սակայն
գ/ ով, որտեղ, նաև, ապա
դ/ երբ, քանի, որերորդ,  ինչպիսի

7.  Ո±ր նախադասության մեջ է  ստորադաս նախադասությունը  նախադաս. ./ ճիշտ պատասխանը` 0,5 միավոր/

ա/ Քանի որ ուշանում  էր , որոշեց   այլևս չսպասել:
բ/   Դուրս եկավ  հյուրասենյակից , որպեսզի  դիմավորի ուշացած հյուրերին:
գ/  Աղջիկը  ,որը  շիկնել էր անծանոթի հայացքից, արագ խոնարհեց գլուխը:
դ/ Լուսինը, որ սահում էր երկնակամարով, թաքնվեց ամպերի ետևում:

8 . Ո±ր դերանուններն են կատարում հարաբերյալի դեր ./ ճիշտ պատասխանը` 0,5 միավոր/

ա/ցուցական                                          գ/ փոխադարձ
բ/ հարաբերական                                  դ/ հարցական

9 . Փոխել ստորադաս նախադասությունը հնարավոր երկու ձևով. / ճիշտ պատասխանը` 0,5 միավոր/
Ազգը, որ պատմություն չունի, դատապարտված է կործանման:

Պատ. ` -------------------------------------------------------------------------------------------
               ------------------------------------------------------------------------------------------
                   --------------------------------------------------------------------------------------------
                     ---------------------------------------------------------------------------------------------



10. Գտնել ենթակա  ստորադաս նախադասությունը. / ճիշտ պատասխանը` 0,5 միավոր/

ա/ Ասում են, որ մարդկային  համբերություն սահման չունի:
բ/ Թվում էր, թե ամեն ինչ նորից է կրկնվում:
գ/ Նեղ հովտի վրա, որի մեջտեղով գլորվում էր լեռնային գետը, ընկած էր այդ փոքրիկ քաղաքը:
դ/ Բարձրաձայն ելույթ ունեցողը, ում ճանաչում էին շատերը, գրավեց բոլորի ուշադրությունը:

11. Կետադրել տրված նախադասությունները. / ճիշտ պատասխանը` 0,5 միավոր/

ա/ Ինձ թվաց թե հանդեսը տխուր անցավ  որովհետև հուզմունքը պատել էր բոլորին:
բ/ Որպեսզի հասնեն հրապարակ պիտի ճեղքեն  վաճառականների,  արհեստավորևների պատնեշը:

12. Քանի± ստորադաս նախախադասություն ունի տրված  բազմաստորադաս նախադասությունը ./ ճիշտ պատասխանը` 0,5 միավոր/
Եթե այդ կինը բլրակի վրա լիներ, կտեսներ ,որ շունը վերադարձել է.
Պատ.` --------------------------


13. Որոշել ստորադաս նախադասության բնույթը./ ճիշտ պատասխանը` 0,5 միավոր/
Խոտը դեռ հնձված չէր, և վատն այն էր,  որ շուտով սկսվելու էին անձրևները:

Պատ.` -----------------------------------------

14. Փոխակերպել   ուրիշի ուղղակի խոսքը անուղղակիի. / ճիշտ պատասխանը` 0,5 միավոր/
Մի փոքր լռելուց հետո ուսուցչուհին ասաց ինձ.
- Ես բոլորին հերթով կհարցնեմ` դու ես այդ խայտառակ ոտանավորը գրել գրատախտակին:
15 . Բարդ ստորադասական և բարդ համադասական նախադասության տարբերությունը: ./ ճիշտ պատասխանը` 1.5 միավոր/
16. Գրել կապակցված խոսք տրված բառերով /5- 7 նախադասություն-50-60 բառ/../ ճիշտ պատասխանը` 1.5 միավոր/
Մառախլապատ գիշեր, միգամած, բողբոջած, ջինջ,  թափվել , թարմություն, ծառեր, ժպտալ:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

circle.am