2013 թ-ի մարտի 20-ին տեղի ունեցավ սեմինար՝ «Թեստերի կազմման մեթոդիկա» թեմայով, որին ներկա էին N198, N186, N88, N197 դպրոցների ուսուցիչները, մմ նախագահները:
Սեմինարի նպատակն էր
Դպրոցում կազմակերպված սեմինարն անցավ գործնական և ջերմ մթնոլորտում, որտեղ համատեղ աշխատանքի արդյունքում վեր հանվեցին թեստի կազմման հիմնական ձևերը և մեթոդները, և օգտագործելով այդ գիտելիքները կազմվեցին տարբեր թեստերի օրինակներ:
Սեմինարի նպատակն էր
- ուսուցիչներին ներկայացնել թեստեր կազմելու մեթոդներ,
- հիմնական դպրոցների ուսուցիչների հետ քննարկել գրավոր աշխատանքների կազմակերպման ժամանակ միասնական մոտեցման հնարավորությունը, որպեսզի հիմնական դպրոցից ավագ դպրոց տեղափոխվող աշակերտների համար գրավոր աշխատանքների կառուցվածքը նորություն չլինի,
- գրավոր աշխատանքների միասնական շտեմարանի ստեղծումը:
Սեմինարի սկզբում մասնակիցներին ողջունեց 198 ավագ դպրոցի տնօրեն Ա.Թորոսյանը: Նա նշեց ավագ դպրոցի և հարակից հիմնական դպրոցների համագործակցության կարևորությունը: Ներկայացրեց այսօրվա սեմինարի նպատակները և դիմեց մասնակիցներին համատեղ մեթոդական աշխատանքի կազմակերպման առաջարկությամբ: Առաջարկվեց պարբերաբար կազմակերպել չորս դպրոցների առարկայական մեթոդմիավորումների համատեղ նիստեր և մշակել ուսուցման, գիտելիքների ստուգման միասնական մոդելներ:
Ա.Թորոսյանը ներկայացրեց սեմինարավարին՝ 198 ավագ դպրոցի ուսումնական աշխատանքների գծով տնօրենի տեղակալ Սարգիս Խաչատրյանին: Նշեց, որ սեմինարաի նյութերը վերցված են համացանցից և վերջերս ԿԲ և ԿԳՆ-ի կողմից կազմակերպված «Սովորողների մասշտաբային գնահատում» թեմայով դասընթացի /Երևանում 2013թ. մարտի 5-7/ նյութերից: Այդ սեմինարի ընթացքում հրավիրված մասնագետների կողմից ներկայացվել են դասարանայաին, ազգային և միջազգային գնահատման, թեստավորման առանձնահատկությունները, մեթոդները և վերլուծությունները:
Դպրոցում կազմակերպված սեմինարն անցավ գործնական և ջերմ մթնոլորտում, որտեղ համատեղ աշխատանքի արդյունքում վեր հանվեցին թեստի կազմման հիմնական ձևերը և մեթոդները, և օգտագործելով այդ գիտելիքները կազմվեցին տարբեր թեստերի օրինակներ:
No comments:
Post a Comment