Monday, March 25, 2013

Բանավեճը որպես ուսումնական մեթոդաբանություն


        2013 թվականի մարտի 21-ին դպրոցում անցկացվեց սեմինար «Բանավեճը որպես ուսումնական մեթոդաբանություն» թեմայով: Մասնակցում էին ինչպես 198, այնպես էլ 187, 86 և 197 դպրոցի դասղեկները:
Սեմինարի նպատակն էր.
  • Ուսուցիչներին ծանոթացնել ուսուցողական բանավեճի ձևաչափին
  • Ուսուցողական բանավեճը ընդունել որպես մեթոդ այս կամ այն հարցի շուրջ աշակերտների ունեցած փաստարկների հաակարգված և համոզիչ ներկայացման, աշակերտների քննադատական մտածողության և վերլուծական հմտությունների զարգացման համար:
  • Դպրոցների համագործակցություն:
Դպրոցի տնօրենը, ողջունելով սեմինարի մասնակիցներին, փաստեց, որ բոլոր մանկավարժների նպատակը՝ աշակերտների արդյունավետ  ուսուցումը դպրոցում, քայլ առ քայլ ամրապնդվում է նմանատիպ համագործակցությամբ: 

 

   Այս դեպքում է, որ նկատելի են դառնում կրթական ոլորտում առկա խնդիրների լուծման ուղիները:
     Տնօրեն Ա. Թորոսյանը առաջարկեց "Բանավեճը որպես ուսումնական մեթոդաբանություն" կիրառել ուսումնական պրոցեսում և ընդգծեց դրա կարևորությունը, քանի որ մեր կյանքում բաց և քաղաքակիրթ բանավեճը քաղաքացիական հասարակության անհրաժեշտ սյուներից մեկն է:
      Սեմինարն անցկացրեց Լ. Ավետիսյանը: Նա նշեց, որ նյութերը վերցրել է «Բանավեճի հիմունքները» ձեռնարկից և ՋՀՀ կայքից: 
       Սեմինարը, որ կազմված էր պրեզենտացիայի ներկայացումից և գործնական բանավեճից՝ «12-ամյա կրթական համակարգը  ապահովում է կրթության բարձր որակ ՀՀ-ում», անցավ հետաքրքիր և բուռն քննարկումով: 





      Սեմինարի մասնակիցները գրեցին տպավորությունների մասին: 
Նրանք հիմնականում նշեցին, որ բանավեճը շատ ուսուցողական էր,  ծանոթացան բանավեճի հիմնաքարերի հետ: Այս ամենը նրանք կկիրառեն իրենց դասարաններում և հույս ունեն, որ դրանով իսկ կնպաստեն  թե աշակերտների ինտելեկտուալ զարգացմանը, թե նրանց թիմային աշխատանքներին: Ուսուցիչները համոզված նշեցին , որ բանավեճը զարգացնում է աշակերտների հանդուրժողականությունը: Նշեցին նաև, որ սեմինարը անցավ հաճելի և արդյունավետ: 

  • Սովորեցինք բանավեճի հմտությունները   
Սովորել իրար լսել :
Ցանկացած պրոցեսում հաջողության հասնելու համար անհրաժեշտ է լինել  ավելի զուսպ  և  տիրապետել  իրավիճակին:
Բանավիճելու արվեստը:
Ճիշտ բանավեճ անցկացնել:
Մարդու մեջ կարծիքի ձևավորման  հարցում ավելի է լավ ազդում դիմացինի կարծիքի վերլուծումն ու քննարկումը:
Բանավեճի ճիշտ վարումը, համբերատար լսելը  կարևոր գործո ք յուրաքանչյուր վերլուծության մեջ:
Խմբային աշխատանքների ժամանակ միմյանց լսել, ճիշտ ձևակերպել մտքերը:
Միմյանց հանդուրժել:
Միմյանց հետ շփվելու և բանավիճելու քաղաքակիրթ ձև:
Բանավեճի  ճիշտ ներմուծումը դպրոց, դասարաններ:
  • Առաջարկում ենք  հաճախակի կազմակերպել նման սեմինարներ
Կարևոր է փորձի փոխանակումը:
Բանավեճեր անցկացնել տարբեր տարիքային աշակերտների , ինչպես նաև ծնողների  հետ իրենց հետաքրքրող հարցերի շուրջ:
  • Դուք գտնու՞մ եք, որ կգա այն ժամանակը, երբ յուրաքանչյուր աշակերտ կընդունվի բուհ առանց կրկնուսույցի:

12-ամյա  կրթութական համակարգը  ապահովում է որակյալ կրթություն:












No comments:

Post a Comment

circle.am